120 תלמידי שכבת כיתות ט' בבית הספר כרמל זבולון ביגור יצאו לסמינר אקולוגי, שנמשך יומיים ובמהלכו, ביקרו בבז"ן ובפארק הקישון, כאשר בחוף אכזיב נבנו ארמונות בחול כמחאה נגד הבניה בחוף ומתוך רצון להגביר את המודעות לנושא.  בנוסף, המפגש לווה בהדרכה על הצורך של בעלי החיים בלגונה והחשיבות של שימור המקום

כלים
תלמידי בית הספר כרמל זבולון בסמינר סביבה וקיימות נהנים בבריכות של נחל כזיב צילום- שירית ברבר
תלמידי בית הספר כרמל זבולון בסמינר סביבה וקיימות נהנים בבריכות של נחל כזיב צילום- שירית ברבר

 

מנהלת בית הספר כרמל זבולון דורית טלמור- שריג, מציינת כי, "הסמינר  התמקד בשאלה,  'מה אני לוקח על עצמי כדי שנחייה בעולם יותר טוב... '. בנוסף, התלמידים דנו  בסוגיית חשיבות שמירה על הטבע, ההבדל בין חלום לחזון ומה המהלכים האישים שכל תלמיד יוכל לעשות, גם אם הוא רק בבית הספר."

ביום השני של הסמינר, התלמידים  ביקרו בבריכות נחל כזיב, נהנו  מהמים הקרירים של הנחל לאחר יום ארוך של הליכה. את הסמינר סיכמה הרכזת החברתית של בית הספר כרמל זבולון שירית ברבר, שאמרה, "אי אפשר להצליח ללא מחויבות אמת של צוות השכבה המדהים, מורים נוספים וכמובן התלמידים".

ראש המועצה האזורית זבולון דב ישורון, ברך על הפעילות של בית הספר כרמל זבולון בנושא איכות הסביבה ואמר השבוע,  " הפעילות לטובת איכות הסביבה במועצה הינה ענפה, והגברת המודעות בקרב הצעירים היא ללא ספק מטרה חשובה".