בתום הליך מסודר בו התמודדו תשעה מתמודדים אשר עמדו בתנאי הסף למשרת המנהל במרחב יהודה-חוף, אושר מינויה של הגב' אילנה תבור על ידי הוועדה למינוי בכירים במטה.

כלים
אילנה תבור
אילנה תבור

 

הגב' תבור, תושבת העיר לוד, נשואה+2, מגיעה לתפקיד המרחבי מתוך מאוחדת בו שימשה כמנהלת מרפאת לוד והיא מביאה עמה ניסיון רחב בתחום הבריאות ובתחום השיווק, הפרסום והמכירות בארגונים שונים. היא בעלת תואר ראשון במנהל מערכות בריאות ונמצאת במהלך לימודי תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני.

במסגרת תפקידה כזרוע התפעולית של מנהלת המחוז במרחב (הכולל את לוד, רמלה, בת ים, חולון, מודיעין, מכבים ובאר יעקב), הגב' דורית גולדמן תשמש הגב' תבור כמנהלת הישירה למנהלי המרפאות במרחב ותהא אחראית על כלל תפקוד המרפאות לרבות האספקט האדמיניסטרטיבי, בשיתוף רופא המרחב והאחות המרחבית לקידום יעדי המרחב, המחוז ומאוחדת והוא חבר בהנהלת המחוז.

הגב' דורית גולדמן, מנהלת מחוז דרום מסרה: "עובדי מאוחדת חדורים בתחושת שליחות ומחויבות לתת את השרות המקצועי והיעיל ביותר לרווחת המבוטחים. העובדה שהקופה מובילה ברציפות זה שנים רבות וזוכה במקום הראשון ב'מבחן המדינה' מעודדת ומחייבת כאחד. אני מאחלת לגב' אילנה תבור הצלחה רבה במילוי תפקידה ובטוחה כי היא תביא רוח רעננה למרחב ותקדם את העשייה בו לטובת הלקוחות בפרט ומאוחדת בכלל".