הילדים דבוקים לסמארטפון? סטארט אפ ישראלי פיתח את האפליקציה  Time Tooo המאפשרת להחשיך את המסך במכשיר שלו ולנתק אותו מהרשת בכל זמן שתמצאו לנכון. ניתן לתכנת את האפליקציה מראש כך שתעבוד בשעות מסוימות כמו שעות בית הספר או שעות השינה, או להשתמש בה "מעכשיו לעכשיו" כדי ליצור זמן איכות משפחתי ללא הפרעות

כלים

האפליקציה הסלולארית החדשה Time Tooo של היזם הישראלי יוני שליו מאפשרת להורים להחשיך את מסך מכשיר הטלפון של ילדיהם דרך המכשיר שלהם, ההופך למעין שלט רחוק שמסוגל לנתק את השימוש בסמארטפון או בטאבלט של הילד.

החשכת המסך חוסמת לילד את כל האפליקציות במכשיר, את הגלישה באינטרנט, שליחת וקבלת הודעות וכל פעילות אחרת, למעט שיחות טלפון, שהילד יכול להמשיך לבצע באופן מוגבל. אפליקציית Tooo Time מאפשרת לתכנת אותה מראש כך שהמסך ייכבה בשעה שנקבעה מראש, בשעה קבועה מדי יום, ימים מוגדרים מראש וכו'.

זוהי אפליקציה ראשונה מסוגה, שנועדה להחזיר להורים את השליטה בחיי המשפחה, שנפגעו משמעותית בעידן הסמארטפונים. Time Tooo סיימה את פיתוח האפליקציה ובימים אלה היא משיקה אותה לקהל הרחב. האפליקציה זמינה להורדה ולהפעלה (למכשירי אנדרואיד) בחנות האפליקציה

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.popapp.timeto

"כמעט כל הורה לילדים במאה ה-21 מתמודד עם הרצף האינסופי והממכר של הגירויים בטלפון הנייד, החשיפה האינטנסיבית למסרים פרסומיים וגם לתכנים אלימים ומיניים, השתלטות הרשתות החברתיות על חיי החברה של הילדים והפגיעה של חשיפת היתר בלימודים ובשינה שלהם", אומר מייסד Time Tooo, יוני שליו, "לא ניתן ואף אולי לא רצוי לנתק לגמרי  את הילדים מהטלפון ומהרשת, אבל חיוני להגביל את זמני הגלישה שלהם ואת השימוש בטלפונים ובטאבלטים וליצור גבולות, וTime Tooo- מאפשרת לעשות זאת באופן שאף אפליקציה לא עשתה עד היום".

לצפיה בהתקנת האפליקציה: