מתכננים אירוע בקרוב? אם כך, יש לכם לא מעט עבודה וסידורים לעשות. עליכם למצוא את נותני השירות הטובים ביותר עבורכם בהתאם לתקציב שהגדרתם – אולם, צלם, קייטרינג, תקליטן, צוות בידור ועוד. אך על מנהת שהאירוע שלכם יהיה מושלם אתם צריכים שהמקום יהיה מעוצב ויפה, צריכים שיהיה בו את הטאץ' שיבטא את מי ומה שאתם. אירוע מעוצב ומסוגנן הוא אירוע שמח יותר ומיוחד יותר, ועיצוב המקום מתחיל עם סידורי פרחים, במקומות שונים באולם או בגן האירועים אך בעיקר במרכז השולחן. הנה כמה רעיונות שכדאי לכם לקחת בחשבון.

כלים
סידורי פרחים
סידורי פרחים

 

רעיונות לסידורי פרחים

פרחים הם רעננים, ריחניים, משמחים ובעלי אנרגיה טובה, ובהחלט משדרגים כל אירוע כשהם מסודרים בצורה מתאימה ונכונה. ראשית, על הפרחים להשתלב בחלל, לייצר שילוב טבעי ולא מעמיס. דוגמא לסידור פרחים שהפך לטרנדי בשנים האחרונות הוא צמחי התבלין הכל כך מיוחדים, צמחים שכל אחד אוהב בתה שלו ויכול גם במהלך האירוע לעשות בהם שימוש. עוד טרנד לוהט מהזמן האחרון הוא כלי מפתיע שבו יסודרו הפרחים, כלי כמו קערת מרק בו ניתן לסדר פרחים גדולים כמו נוריות, חבצלות וורדים. אפשר ללכת על עיצוב קלאסי הכולל טוליפים לבנים ולבנדרים קצרים וארוכים שישברו את הקו השגרתי, ואפשר להניח כדים קטנים בהם יהיו סחלבים לבנים יפיפיים. אם אתם רוצים ללכת על צבעים עזים ובולטים, סידור של ורדים בצבעים שונים יחד עם קיסוס ירוק יכולים להשתלב נהדר.

עיצוב בעזרת פרחים

כשמדובר על סידורי פרחים האפשרויות רבות, שכן פרחים משתלבים עם אלמנטים רבים. הם יכולים להיות לצד חפצים עתיקים, לצד ספרים, פריטי עץ, צנצנות ובקבוקים בצבעים שונים, כוסות וכדומה. איפה שהם לא יהיו הם תמיד ייראו טבעיים ומתאימים. חשוב גם לתת את הדעת לעונות השנה ולהתאים את הסידור להן, כך לדוגמא בחורף אפשר לשלב איצטרובלים ובקיץ לשלב חמניות. חשוב לשמור על זרימה ורעננות, לשמור על טבעיות ואותנטיות בכל מקום בו הפרחים יהיו מונחים. הם לא חייבים להיות רק במרכז השולחן אלא גם יכולים להיות על שולחנות גבוהים בכניסה לאירוע, סביב החופה ובכל מקום אחר, מתאים ומיוחד. לא משנה איפה הם יוצבו ויסודרו, הם תמיד ירגישו בבית ויתאימו לסביבתם.

לאילו אירועים הם מתאימים?

ממש לכל אירוע. זו יכולה להיות כמובן חתונה, ברית מילה, אירוסין, בר מצווה, אירוע עסקי, חגיגות יום הולדת ועוד. הסידור צריך רק להתאים לאירוע ולמקום. לא להיות מוגזם, ותמיד הפרחים יעשו את העבודה וישרו אוירה נינוחה, טבעית ומיוחדת. פרחים ניתן לעצב ולסדר לבד אך תמיד עדיף לתת לאשת מקצוע לעשות את העבודה בכדי לקבל את התוצאה הרצויה.