לאה ה', אחות מוסמכת במקצועה ובעלת מרפאה לאלרגיה: "לאורן זריף יש ידיים יוצאות מן הכלל!"

לאה ה', אחות מוסמכת במקצועה ובעלת מרפאה לאלרגיה במרכז הארץ, הגיעה אל הקליניקה של אורן זריף עם כאבי גב נוראיים. כעבור שני טיפולים יצאה עם חיוך.

כלים

 

לאה: "הגעתי עם כאבי גב בחצי הגב התחתון. עם הקרנה לרגל. היום, אחרי שני טיפולים בלבד, כמעט ואין לי כאבים בכלל - לא בגב ולא ברגל! כמעט הכל עבר חלף לו! זה פשוט מדהים...

"בנוסף, אורן נתן לי צמחי מרפא שבעזרתם ירדתי 7 ק"ג במשקל ללא שמירה מיוחדת וללא מאמץ... יש לאורן ידיים יוצאות מן הכלל. ברגע שהוא שם עליך את הידיים אתה חש את השינוי שחל בך. גם פנימית וגם פיזית. הטיפול שלו יוצא מן הכלל".

סיבות לכאבי גב

כאבי גב אלו הם כאבים שלרוב נובעים משרירים, עצבים, עצמות או מבנים אחרים בעמוד השדרה. כאב הגב יכול להיות חד וקצר וחד או ארוך וקבוע. הוא יכול להישאר במקום אחד ו/או להקרין למקומות אחרים בתוספת תחושת הכאב עמומה, חדה או כואבת עד כואבת מאד.

כאב הגב יכול להקרין לאזורים נוספים כמו הזרועות, כתפיים, ידיים או כפות הרגליים ויכול לכלול סימפטומים נוספים כמו  דגדוג, עקצוצים, חולשה וגם חוסר תחושה או כאב נקודתי.

כאב גב יכול להופיע באזורים שונים כמו בצוואר, באמצע הגב, בגב תחתון או בעצם הזנב והוא יכול להיות קצר או להפוך לכרוני על פי הנסיבות.

כאב גב יכול להופיע גם בלי סיבה מיוחדת של נזק עצבי או מעברים עצביים, דלקות, פריצות דיסק, בעיות עמוד  שדרה עד לכדי סרטן או זיהום.

אם מדובר בכאב שאינו ספציפי הוא עשוי להיות קשור לרקמות, שרירים ויתכנו מקרים של כאבי גב בשל מצבים רפואיים בסיכון גבוה כמו מחלות, שברים בעצמות, סרטן וכו'.

סיבות נוספות כאבי גב הן כתוצאה מחבלה, נפילה, מכה, מתח, עצבים או לחץ וגם כתוצאה של פעילות גופנית או חוסר פעילות גופנית. עוד גורמים העלולים להגדיל את הסיכוי לכאבי גב הם גיל, עודף משקל, עבודה קשה, עישון, ישיבה ממושכת,  מאמץ גופני, יציבה לא נכונה ועוד.

האם ניתן להתגבר על כל מחלה? איך הגוף מרפא את עצמו?

לשיטתו של אורן זריף הסוד נמצא בתת המודע!

אורן זריף  פיתח שיטה ייחודית שנועדה  לעזור לחולים וסובלים. שיטה זו מבוססת על יכולתו האנרגטית להשפיע על אזורים רלוונטיים ליצור תהליך ריפוי עצמי של הגוף דרך התת מודע.

אורן זריף מטפל בעשרות אנשים מדי יום – בהם רופאים, בכירים, אנשי עסקים ועד לבעלי מקצועות חופשיים, שכירים, פנסיונרים, עקרות בית ועוד. כולם מטופלים בקליניקות בירושלים או בבני ברק וזוכים למזור, החלמה או הקלה משמעותית במצבם.

אורן זריף מטפל בשיטת פסיכוקינזיס ומעביר השפעה אנרגטית על המקומות הרלוונטיים במטופל, כדי לעורר את האברים המתאימים לתפקוד יעיל.

שיטה זו מוכחת כשיטה יעילה עבור כל סוגי המחלות. בין אם מדובר במחלות אונקולוגיות קשות ובין אם מדובר ביתר לחץ דם, סכרת, מחלות גופניות פשוטות יותר כגון דלקות, כאבים כרוניים שונים בגוף או מחלות נפשיות.

ריפוי במקרים שהרפואה הקונבנציונלית לא מצליחה לתת מענה

שיטה זו מסייעת לגוף לרפא את כאביו וזאת לרוב בפגישה אחת בלבד. על אף שישנם אנשים אשר לא מאמינים כי באמצעות מפגש אחד עם מטפל תת הכרתי, ניתן להגיע למצב של ריפוי מחלה גופנית קשה או ריפוי של תסמינים פיזיים אשר הרפואה הקונבנציונלית לא הצליחה לתת להם מענה, הרי שהסיפורים של אנשים אשר ביקרו אצל אורן זריף מעידים באופן מוחלט כי יש דברים בגו וכי הבחירה בשיטת הטיפול של אורן זריף, מעניקה ללא מעט אנשים פתרון למחלות ובעיות גופניות שונות, באופן מהיר.

למידע נוסף ולהזמנת תורים היכנסו לאתר של אורן זריף.

כתבת תדמית