טיפולי דיקור סיני במרפאת מומחים לרפואה סינית מביאים עמם סגולות רבות של בריאות לגוף ולנפש.

כלים

בעזרת טיפולי דיקור אצלנו בקליניקה של רפאל רוזנסקי תצליחו למצוא מזור, לחזק את הגוף, לחזק את הנפש וגם לשמור על משקל גוף תקין. פעמים רבות, מצבים של עודף משקל נגרמים כתוצאה של חוסר איזון פנימי בזרימת האנרגיה בגוף, דבר היוצר חסימות. הרפואה הסינית יודעת להציע לנו פתרונות למצבים של עודף משקל עם טיפולי דיקור סיני ושימוש בצמחי מרפא לזירוז תהליכי חילוף החומרים.

תהליך תקין של חילוף חומרים בגוף הוא הבסיס לירידה במשקל, טיפולי דיקור סיני משפיעים בצורה חיובית על מערכת העיכול, מטפלים בחסימות אנרגיה בגוף, מזרזים את זרימת הדם ומקלים על אותה תחושת נפיחות שמופיעה  אחרי כל ארוחה.

למה אני לא מצליח לרדת במשקל?

כולנו מכירים את המקרים בהם על אף מעבר לתפריט דיאטה קפדני וביצוע תרגילי פעילות גופנית 3 פעמים בשבוע, משקל הגוף נשאר אותו הדבר. רגע לפני שאתם מרימים ידיים כדאי לכם להקדיש רגע למחשבה ולהכיר את הפרמטרים שמשפיעים על הירידה במשקל.

אחד הגורמים העיקריים לאי ירידה במשקל הוא סטרס, המצב הנפשי משפיע עלינו ומעודד אותנו למצוא נחמה באוכל, בעיקר במתוקים ואוכל עתיר שומן וקלוריות. למטרת ירידה במשקל עליכם למצוא את הכלים המתאימים להתמודדות עם סטרס, הצעד הראשון לטיפול בבעיה יהיה מודעות.

חוסר איזון הורמונלי גורם לנשים רבות שאוכלות נכון וגם מתעמלות לא מעט, לא לרדת במשקל. מצבים של תת פעילות בלוטת התריס גורמים להאטה בתהליכי חילוף החומרים, הגוף אינו שורף את הקלוריות גם במהלך אימון גופני. טיפולי דיקור סיני מומלצים לטיפול בבעיות בבלוטת התריס, דיקור יוכל לסייע משמעותית לירידה ולשמירה על משקל גוף תקין על אף הבעיה בבלוטת התריס.

איך מתחילים?

כמו כל טיפול אחר אצלנו בקליניקה, גם טיפולי דיקור סיני למטרת ירידה במשקל מתחילים באבחון מפורט ומעמיק, האבחון משקף את מצב הגוף והנפש. לאחר השלמת האבחון תקבלו יחד עם הטיפול ותפריט מותאם הסברים על ההשפעה החיובית של הדיקור לירידה במשקל ועל מערך הטיפול המומלץ.

דיקור סיני ושמירה על משקל גוף קיים

כולנו מכירים את אותם מקרים בהם אנחנו מצליחים לרדת במשקל אך לא לשמור על המשקל הקיים, אנחנו שבים ועולים במשקל במהרה. טיפולי דיקור סיני מצליחים להחזיר לגוף את האיזון שאבד לו, הם מאזנים את הגוף והנפש מתוך מטרה לאפשר לכם לשמר את התוצאות למשך תקופה ארוכה יחד עם אורח חיים בריא.

לקביעת תור לרפאל רוזנסקי מומחה לרפואה סינית התקשרו 054-5721258

אתר של רפאל רוזנסקי http://rafaclinic.co.il/