אם יש לכם גג רעפים - המאמר הזה הוא עבורכם, וחשוב לקרוא אותו, דווקא בחודשי הקיץ. במהלך החורף, גג הרעפים שלנו נושא בתפקיד חשוב בבידוד, איטום, והרחקת פגעי מזג האוויר מתוך הבית. הגג מאפשר שליטה בטמפרטורה באמצעות מערכות קירור / חימום בחורף, מבודד ומאפשר חיסכון בחשמל, וכמובן - מונע מגשמי החורף הברוכים מלהרטיב את תוך הבית.

כלים

במקרים בהם הגג אינו אטום, הוא נפגע במהלך החורף הקודם או שמכל סיבה אחרת הוא נדרש לתיקון גגות רעפים - חשוב לטפל בכך בחודשי הקיץ. מדוע? קראו ותגלו.

תיקון גגות רעפים - הצורך בולט במיוחד בחודשי החורף

לא פעם, אנחנו מגלים במהלך החורף שהגיע הזמן לפרוייקט של תיקון גג הרעפים - אולם אנחנו מוצאים את עצמנו דוחים את הטיפול בבעיה, מפני שבמהלך הקיץ, הבזבוז בחשמל ובעיית האטימות הפחותה אינן בולטות לנו (אם כי הן קיימות ומשפיעות על יעילות המבנה גם במהלך חודשי הקיץ החמים). והנה, מגיע שוב החורף, הקר והגשום - ולא הזמנו איש מקצוע לתיקון גגות רעפים. התוצאה? שוב אותן נזילות, שוב קשה לחמם את הבית, ובחודשי החורף - קשה להשיג איש תיקון לגגות רעפים, ומלאכת התיקון עצמה של גגות הרעפים היא מסובכת.

למה לא לדאוג לתיקון גגות רעפים בטרם עת?

הפעולה הנכונה היא הזמנת איש מקצוע לתיקון גגות רעפים בחודשים החמים והיבשים - חודשי האביב והקיץ (יוני עד ספטמבר). בחודשים אלו, הגג עצמו הוא יבש ומאפשר טיפול מהיר ואיכותי ברעפים שהשתחררו, בנזילות, בסדקים, ובכל תקלה אחרת, ובנוסף - לא פעם תגלו כי אנשי התיקון של גגות הרעפים פנויים, זמינים, ואפילו מחיריהם נמוכים יותר לתיקון גגות רעפים בחודשי הקיץ.

תחזקו את גגות הרעפים שלכם בחודשי הקיץ - ותיהנו מחודשי חורף חמימים במיוחד

הזמינו בדיקה ותיקון של גגות הרעפים שלכם במהלך חודשי הקיץ, על מנת לוודא שהרעפים תקינים ולהתכונן מבעוד מועד לקראת חודשי החוף. כך - תיהנו מבידוד מיטבי (גם לחודשים הממוזגים בקיץ), ומתיקון איכותי שיבוצע מבעוד מועד.