לא מעט אנשים היו רוצים לדעת כיצד מחושב מחיר החלפת גג רעפים שכן, מדובר בלא פחות מהשקעה חיונית עבור כל בעל בית באשר הוא. גג רעפים זו תוספת נהדרת, והוא ידוע בעיקר בזכות עמידות יוצאת דופן - מה שמבטיח לנו שנוכל ליהנות מפתרון איכותי, יציב ואמין לאורך תקופת זמן ממושכת. עם זאת, יש לא מעט פרמטרים שעשויים להשפיע על מחיר החלפת גג רעפים - ועל כך ועוד החלטנו להסביר לכם במהלך הכתבה הבאה שאתם עומדים לקרוא.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

סוגי רעפים

כאשר נרצה להבין כיצד מחושב מחיר החלפת גג רעפים, הדבר הראשון שנרצה לקחת בחשבון הוא כמובן סוג הרעפים בו נרצה להשתמש. יש לא מעט אפשרויות אשר עומדות לרשותינו, החל מחרס ועד לרעפי צפחה. רעפי חרס הם אמנם אפשרות נפוצה ומוכרת מאוד, בעיקר מאחר והם יודעים בזכות עמידות חסרת תקדים - אך עלינו לקחת בחשבון מנגד כי מדובר גם באופציה הכי יקרה. לעומת זאת, רעפי בטון אמנם פחות עמידים, אך הם יספקו בכל זאת מענה אמין לאורך זמן עבור רוב הגגות - והם הרבה פחות יקרים.

מה עוד משפיע על המחיר?

מורכבות העבודה - ככל שהעבודה תהיה מורכבת יותר, כך סביר להניח כי תוכלו לצפות לשלם מחיר גבוה יותר. לכן, ניתן להגיד כי מצב הגג הקיים משפיע בצורה משמעותית על המחיר שאנחנו צפויים לשלם עבור שירותי החלפת גג רעפים.

העונה - בדיוק כמו כל נותן שירות אחר, גם למתקיני גגות רעפים יש תקופות מסוימות בשנה בהן הביקוש הוא בשיא. בדרך כלל, עונת השיא זו תקופת החורף, כך שאם נזמין שירותי החלפת גג רעפים ממש באמצע העונה - ככל הנראה נשלם יותר בהשוואה לתקופה אחרת בשנה.

הוספת חומרי בידוד - תוספת חומרי בידוד הופכת את הגג שלכם להרבה יותר יעיל, אך חשוב לקחת בחשבון כי היא כמובן מגדילה את עלות השירות.

אז כמה עולה החלפת גג רעפים?

כאמור, יש לא מעט פרמטרים שמשפיעים על המחיר של שירותי החלפת גג רעפים - כך שלא ניתן להגיד באופן חד משמעי כמה תוכלו לצפות לשלם. עם זאת, יש לציין כי טווח המחירים הממוצע בארץ נע בין 200 ל-400 שקלים עבור כל מטר מרובע.

בשורה התחתונה

החלפת גג רעפים עוזרת לנו לשמור על עמידות הבית, וכמובן גם לשפר את איכות הבידוד שלנו. ככל שהגג שלנו "מבוגר" יותר, כך לאורך השנים הוא נחשף לסדקים והתרופפות ולכן נרצה לשפר אותו, בעוד כי מראה של גג חדש גם משפר את הבית מבחינת הנראות. אולם, רגע לפני שנתחיל לשדרג את הגג שלנו - הרי שעלינו להבין פחות או יותר מהו המחיר של החלפת גג רעפים, ועל כך החלטנו להסביר לכם לאורך כתבה זו.