קניתם דירה חדשה? מעוניינים לשפץ את הבית? ואולי רק חלל אחד קטן? נראה כי הנכם זקוקים לאדריכל או מעצב פנים שייקח את העניינים לידיים ויתכנן את עיצוב הבית על פי דרישתכם ואופי המשפחה שלכם. הבחירה במעצב פנים או אדריכל לצורך ניצוח על עבודת השיפוץ היא נהדרת, כיוון שכך תוכלו לדעת כי הבנייה תתוכנן היטב על פי שביעות רצונכם, מה גם שהבנייה תהיה בטיחותית ועל פי תכנון שנעשה מראש. אדריכל או מעצב פנים יוכלו לתכנן עבורכם את מראה הבית בעזרת הדמיית תלת מימד שתאפשר לכם לראות בצורה מוחשית כיצד ביתכם יראה, מה גם שתוכלו על ידי ההדמיה לתכנן את עיצוב הבית כולל את הרהיטים, תקרות נמוכות או גבוהות, שילוב ויטרינות ענקיות או קטנות, לשלב אריחי שיש, תאורה טבעית, רצפות שיש, פסיפס מפואר ובכלל כל שתרצו.

כלים

 

1 22 8e0e6

פרמטרים לבחירת אדריכל ומעצב פנים מקצועי

המלצות, וכמה שיותר – הכרות עם אדריכל בתים פרטיים או מעצב פנים אומנם מתחילה בשיחה נעימה, אולם אין תחליף להמלצה טובה של לקוח קודם. תוכלו לקבל המלצה מחברים או מכרים שנעזרו לאחרונה באדריכל ואכן זוכרים לטובה את שמו. כמו כן, תוכלו לגלוש באתרי אינטרנט בפורומים ברשת ולמצוא המלצות על אדריכל ספציפי אתו תרצו להתקדם לעבר החלום שלכם.

2 20 2f17a

תיק עבודות מרשים – אתר אינטרנט הוא כרטיס ביקור של כל בעל מקצוע מכל תחום, ולכן תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של אדריכל אתו תרצו להתקדם וכך לקבל רושם ראשוני שיאפשר לכם לדעת פרטים אודותיו, ואולי גם לקרוא סיפור מעניין אודות הצלחתו. באתר כמובן תוכלו להתרשם מהפרוייקטים בכדי להתרשם מסגנון העבודות, מאיכות הביצוע, הצבעים ובכלל באופן כללי מהתוצר הסופי.

כימיה – תהליך העבודה עם אדריכל יכול להיות ממושך, ולכן חשוב שתהיה לכם כימיה עמו, כך תצליחו להעביר לו בצורה מדויקת את דרישתכם ואת הסגנון העיצובי הרצוי בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. את הכימיה עם אדריכלים ומעצבי פנים תוכלו לחוש כבר בפגישה הראשונית ואולי גם בשיחת הטלפון. בכל מקרה, הקשיבו תמיד לתחושות הבטן שלכם.

3 12 28fdb

לוחות זמנים – בדקו מראש את לוחות הזמנים של האדריכל והאם הוא יכול להתחיל בפרויקט בזמן המתאים לכם ומה הצפי לסיום הפרויקט. פעמים רבות אדריכלים נמצאים בפרויקטים אחרים, ולכן אם מדובר באדריכל העונה על כל הקריטריונים שלכם, כדאי להמתין מעט שיתפנה במאה אחוז לפרויקט שלכם.

הצעת מחיר – מהצעת המחיר תוכלו ללמוד המון, ולאו דווקא מהמחיר, אלא מאיך שהדברים מוצגים. הצעת מחיר "מובנית" מראש מעידה על רשלנות מסוימת, בעוד הצעת מחיר מושקעת המפרטת היטב את אופי העבודה תעיד על רצינות מסוימת מטעם האדריכל. בשלב זה עליכם לקרוא היטב את תנאי החוזה, לשים לב לשלבי העבודה, צפי לסיום, הגשת היתרי בנייה, עיצוב פנים מפורט ובכלל שימו לב כי כל מה שסוכם בעל פה אכן מופיע בכתב.

4 5 372cf

אם גם אתם מתעניינים באדריכל ומעצב פנים מקצועי וברמה גבוהה, אנו במלכה אדריכלים מתמחים מעל 23 שנה באדריכלות ועיצוב בתים פרטיים ווילות יוקרה ברמה הגבוהה ביותר. משרדנו הוקם ב2004 על ידי ורד ומוטי מלכה, שסיימו בהצטיינות לימודי את לימודי האדריכלות ועיצוב הפנים. אנו מאמינים כי אדריכלות איכותית אינה נמדדת בתוצאה עוצרת נשימה בלבד, אלא צריכה להיות בהתאם לסגנון הייחודי של הלקוח. התשוקות, החלומות והשאיפות של הלקוח הם אלו שצריכים להכתיב את התכנון האדריכלי והעיצוב בכדי להביא לכדי יצירה ייחודית אך גם עם נוחות מקסימלית. התכנון האדריכלי אצלנו ב"מלכה אדריכלים" כולל את שלושת ההיבטים: תכנון, עיצוב פני ופיתוח סביבתי. עם ידע מקצועי וניסיון רב שנים אנו ניצור עבורכם את בית חלומותיכם!