כמו באופנה, כך גם בעיצוב פנים, מפעם לפעם יוצאים טרנדים חדשים המאפשרים לנו ליהנות ממגוון רב של עיצובים מרשימים לצד טכנולוגיה חדשנית המאפשרות את הפונקציונאליות במרחב הפרטי שלנו. כחלק מתהליך עיצוב הבית או שיפוץ מחדש, רבים משלבים מעצבי פנים כדי שהם יתכננו עבורם את עיצוב הבית על פי סגנון חייהם והרצונות שלהם מבחינה עיצובית ופונקציונלית, כאשר המטרה היא לאפשר להם לחיות בבית נעים המתאים לאורח חייהם והמבנה המשפחתי שלהם.

כלים

 

אולם, עיצוב בית מודרני בעידן הרב גוני דורש חדשנות בעיצוב על מנת להגיע לגימורים מושלמים. זאת בדרך כלל יודעת היטב כל מעצבת פנים אפילו טרם דריסת רגל בביתם של לקוחותיה.

טיפים של מעצבים מובילים כחלק מעיצוב בית מודרני

עיצוב כפרי – טרנד שלא הולך להיעלם מהאופק

עיצוב פנים בית בצורה כפרית הוא בחירה נהדרת, הוא מאפשר לנו לגור בסביבה אורבנית, לצד הרוגע שכל אדם זקוק לו בטריטוריה הפרטית שלו. עיצוב כפרי יהיה מבוסס על גוונים חמים ונעימים ויהיה בו עץ בגוונים טבעיים המשדרים נגיעה כרית חמימה. האתגר של מעצבת פנים בעת עיצוב כפרי הוא להביא נגיעות מודרניות שישדרו שיק, וכאלו שיהיו מותאמים לעיצובים המודרניים.

תמונה 1 84207

שילוב של עיצוב יוקרה

עיצוב פנים באזור השרון והמרכז המתבסס על עיצוב יוקרתי, הוא ללא ספק השילוב המנצח המאפשר לכל בעל בית ליהנות מאלמנטים יוקרתיים שישתלבו בסינרגיה מושלמת בחלל ביתו.

עיצוב פנים יוקרתי יכליל מגוון אלמנטים נקיים, כדוגמת שילוב זכוכית דקורטיבית במעקות, שימוש בגבס למטרת קבלת נישות יוקרתיות מיוחדות, בחירה נכונה של תאורה לחלל הסלון שיכולה להיות שנדליר יפיפה המשתלשל ממרכז חלל הסלון, גימורים מושלמים בעזרת טכניקות חדשניות וחומרים מגוונים שיקנו שיק ואווירה יוקרתית בחלל.

עיצובים מודרניים עכשוויים

עיצוב בתים פרטיים בצורה מודרנית יקנו שיק לחלל ויאפשרו לדיירי הבית ליהנות מאלמנטים טכנולוגים מתקדמים כיאה לזירה החדשנית והעכשווית. המטבח בבית מודרני יהיה מבוסס על שילובים נכונים של צבעים לצד תאורה מרשימה על ידי גופי תאורה מעוצבים שיקנו אווירה חדשנית בחלל הבית. לצד כל אלה, יהיו משולבים נגיעות של צבעים פסטליים בכל חלל הבית, החל מבריקים מיוחדים על קיר מסוים בבית, הדבקת טפטים מיוחדים, תאורה שקועה עם מנורות לד מרשימות, ואפילו בחלל חדר הרחצה יהיו אלמנטים עיצוביים שיהוו סגירת מעגל עיצובית והתאמה מושלמת לכל מקום בבית.

לסיכום, עיצוב פנים הוא אתגר עבור מעצבת פנים, כיוון שלכל משפחה יש אופי מיוחד משלה שאותו היא מעוניינת לשדר בעת עיצוב הבית, ולכן כחלק חשוב מעבודתם של מעצבי פנים בראש ובראשונה עליהם להכיר אות האופי המשפחתי של לקוחותיהם, להכיר את דרישותיהם, מה חשוב להם ומה פחות, על מה הם לא מוכנים להתפשר וכך למעשה לתרגם עבורם את החלום לידי עיצוב ממשי בפועל.

תמונה 2 1 0d13f

המאמר נכתב בחסות שרון איגר – מעצבת פנים: מתמחה בעיצוב בתים ודירות יוקרה

תמונה 3 d8a2e

050-676-4864