עבור אנשים רבים, בישול והכנת ארוחות זה בילוי של ממש ולא רק משימה יומיומית הכרחית. החשיבה על מתכונים חדשים, קניית המצרכים וחומרי הגלם, ההתרגשות לטעום משהו חדש... אוהבים לבשל יחד? סקרנים להרחיב את הידע הקולינרי שלכם? יש לנו הצעה בשבילכם: סדנאות בישול לזוגות. להכיר עולמות חדשים של טעם, בבילוי כיפי משותף

כלים
סדנאות בישול זוגיות
סדנאות בישול זוגיות

לחדש ולגוון

לכל אחד מאתנו יש את סוג האוכל היומיומי, המנות הרגילות שמרכיבות את התפריט השבועי שלנו. לעיתים, אלו מנות מבית אמא שלמדנו להכין עוד בצעירותנו, לעיתים אלו הם מתכונים שהמצאנו או רכשנו לאורך הדרך. ונכון, זה טעים וקל להכנה, אבל הלוא תמיד מתחשק לנו לחדש ולגוון, להכיר עולמות קולינריים אחרים ולתת לכל החושים ליהנות מטעמים נפלאים.

סדנאות בישול הן המסגרת המושלמת לעשות הכרות עם מתכונים חדשים, תבלינים מעניינים ולשדרג את טכניקות הבישול שלנו. כמו כן, עבור זוגות שאוהבים לבשל ביחד, סדנת בישול היא חוויה כיפית, מקרבת ומגבשת, דרך נפלאה להעביר ערב נפלא ביחד או בוקר קסום של שישי.

איטליה? תאילנד? הכל אפשרי!

מסקרן אתכם להעמיק את הידע בארוחות עם ניחוח טוסקנה? הניוקי, הרביולי, כל המעדנים מארץ המגף. אול אתם רוצים לשחזר מנה חריפה או מתקתקה שאכלתם בטיול בתאילנד או הודו? תמיד חלמתם לדעת להכין בבית סושי טוב? לרשותכם סדנאות בישול פרטיות או קבוצתיות, המתמקדות בסוגי המטבח השונים, להכרות ישירה ומהנה עם העולמות הקולינריים.

רוצים לשמור על הגזרה ולאכול בריא יותר? מעוניינים לעבור לתזונה צמחונית או טבעונית ולא יודעים היכן להתחיל? זה יותר פשוט ממה שנדמה לכם: תוכלו ללמוד הכל על רזי המטבח הטבעוני ובקלות! תכירו ותתנסו בהכנת מתכונים טעימים, תלמדו טכניקות בישול להכנה קלה ומהירה ותקבלו טיפים שישדרגו את המטבח ואת הבריאות! לכל טעם וחשק, תוכלו למצוא את הסדנה המתאימה לכם, צריך רק לבחור.

מישהו אמר קינוח לא ולא קיבל?

אין כיף גדול יותר מלסיים ארוחה נפלאה בקינוח מתוק, בוודאי כאשר הכנתם אותו יחד באהבה. אתם חובבי שוקולד? תוכלו להירשם יחד לסדנת שוקולד מרהיבה שכולה מוקדשת לפלאי הקקאו ותציצו לעולם הקסום של השוקולטרייה: הכנת טראפלס וגאנש, פרלינים, סופלה שוקולד ועוד.

אם אפיית עוגות היא הfun שלכם, תזכו להכיר את סודות האפייה: טכניקה, מונחים וכמויות, להכנת טארטים מדהימים של לימון, אגוזים ושוקולד, עוגיות מיוחדות מכל סוגי הבצקים, תלמדו כיצד להכין בריושים שהם מעדן עם תוספות מעניינות והשמיים הם הגבול. רוצים להפתיע את המשפחה והחברים בקינוחי מסעדות מרשימים? סדנת בישול המלמדת אתכם להכין את כל הקינוחים האהובים והמוכרים מחכה רק לכם, בערב מושלם, רק היזהרו כי לאחר הסדנה, האורחים שלכם לא ירצו ללכת הביתה ורק יצפו להזמנה הבאה.

סדנאות בישול- הבילוי הזוגי המושלם

מלבד ההתנסות הקולינארית הטעימה וכל הידע שתרכשו במסגרת סדנת בישול, מדובר בבילוי זוגי מושלם. זוגות אשר אוהבים לבשל יחד ועושים זאת בכיף בבית, ייהנו מחוויה מיוחדת במינה בסדנת הבישול. ההכנה המשותפת, הטעימות וכל האווירה הנעימה של הסדנה, יוצרים חיבור מקסים בין בני הזוג ובתום הסדנה, חוזרים הביתה עם חיוך וטעם של עוד.

ניתן להזמין סדנת בישול פרטית רק לבני הזוג וניתן גם להצטרך לסדנה קבוצתית, כאשר כל אפשרות היא חוויה בפני עצמה. אם מעניין אתכם להתמקצע במטבח מסוים, או אם אתם חוגגים אירוע מיוחד, כמו יום הולדת או יום נישואין, כדאי להזמין סדנה פרטית ומיוחדת לשניכם. מאידך, אם מתחשק לכם לפגוש עוד אנשים שמבשלים, לחלוק טיפים ומתכונים וליהנות מאווירה שמחה בסביבה חדשה, סדנת בישול קבוצתית היא הבחירה בשבילכם.

קיבלתם חשק ותאבון? מוזמנים לפנות לדרך הבישול – סדנאות וחוויות בישול 074-7020780