כ – 120 הורים וילדים השתתפו בסדנת ספיישל טיים הורים וילדים שארגנה עמותת שניר הפועלת לקידום שיוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות.

כלים
צילום: עומרי  גוטמן
צילום: עומרי גוטמן

האירוע התקיים לפני שבוע, לרגל סיום מחזור ראשון של הדרכת הורים לילדים מעמותת שניר, והרשמה למחזור השני. האירוע התקיים בבית 4 נגרים בהרצליה. את האירוע הנחתה מדריכת ההורים נעמי ויינברג. באירוע השתתף השף טום אביב, שלימד את ההורים והילדים להכין פיצות כחלק מזמן האיכות - ספשייל טיים בין הורה לכל ילד בנפרד.

לדברי רותם שחבר מנכ"לית עמותת שניר, "הפנים המחייכות של ההורים והילדים שהגיע לאירוע אמרו הכל. מטרת האירוע היתה להביא למודעות ההורים את חשיבות זמן האיכות עם הילד ולמודעות של הילדים שמגיע להם לבקש מהוריהם זמן איכות משותף אחד על אחד, בו הם בוחרים יחד מה רוצים לעשות – כדי להגביר תקשורת טובה בין הורים לילדים .

כל היופי בזה הוא שזה לא אמור לעלות כסף, כל פעילות ייחודית עם ילדינו היא מבורכת ומעודדת תקשורת טובה. ולכן בחרנו בשף טום אביב שלימד את ההורים והילדים להכין פיצות מיוחדות, כי זמן איכות איננה חייבת לעלות כסף, זו פעילות שאפשר לעשות עם הילדים בארבע עיניים, רק על בסיס חוויתי משותף".