פרויקט התחדשות עירונית חדש בפ"ת: נ.נווה תבצע פרוייקט תמ"א 38/2 של 50 דירות ברחוב אהבת ציון פ"ת מתחדשת: החברות הגלגל יד ליטל ונ.נווה חברה לבנייה חתמו על חוזה לביצוע תמ"א 38/2 להריסת בניין מגורים ישן ברחוב אהבת ציון בפתח תקווה ולבניית בניין חדש בן 50 דירות במקומו. הדיירים יזכו לדירות חדשות מהקבלן בסטנדרט בנייה גבוה, מעליות וחניה וגם בשירות לקוחות צמוד שייתן מענה לכל תקלת בנייה, חשמל או צנרת.

 צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

 

הדירות צפויות להימכר במחירים של החל מ-1,400,000 ועד ל-1,650,000 ₪. - הקבלן ניר נווה: "מתוך הבנה של מציאות שוק הנדל"ן והרבה כבוד ואהבה למקצוע הבנייה ולמשפחות שעבורן אנחנו בונים חלום, ננסה להקדים את לוחות הזמנים של מסירת הדירות" נ. נווה חברה לבנייה, המתמחה בבנייה למגורים ובפרויקטים בתחום תמ"א 38, חתמה על חוזה לביצוע תמ"א 38/2 עם החברה היזמית של הפרויקט, "הגלגל יד ליטל", שמנהלת את הפרויקט מול הדיירים.

במסגרת ההסכם הבניין הישן יהרס ובמקומו יבנה מבנה חדש ובו 50 יחידות דיור. כיום נערכת החברה להתחיל בהריסת המבנה הישן, ברחוב אהבת ציון 1 בעיר. הפרויקט צפוי להמשך כשנתיים ולהסתיים ברבעון השני של 2019. במסגרת הפרוייקט תבנה נ. נווה חברה לבנייה, בבעלות המהנדס ניר נווה (בגדדי), בניין חדש בן 9 קומות עם 2 מעליות, לובי חדש ומרווח וקומת חניה תת קרקעית.

בבניין יהיו 50 יחידות דיור, בתמהיל הכולל 4 דירות גן, 4 דירות גג ו- 6 דירות של בין 2-4 חדרים בכל קומה, עם מרפסת שמש לכל דירה. מעבר לכך, הדיירים יזכו גם להטבה ייחודית בענף הנדל"ן השמורה ללקוחות חברת נ.נווה, המפעילה מוקד שירות לקוחות ייחודי הנותן לדיירים מענה (ללא תשלום) לטיפול בתקלות בנייה, חשמל וצנרת.

במסגרת הפרוייקט החדש דירות בבניין החדש צפויות להימכר במחירים של החל מ-1,400,000 ועד ל-1,650,000 ש"ח, הפנטהאוזים צפויים להימכר בהחל מ-1,350,000 ש"ח ודירות הגן ינועו במחירים של בין 1,060,000 ועד 1,400,000 ש"ח.

המהנדס ניר נווה, מנהל נ. נווה חברה לבנייה, מוסיף: "אמנם לפי ההסכם אנחנו אמורים להשלים את בניית המבנה החדש עד סוף 2019, אבל מתוך הבנה של מציאות שוק הנדל"ן והרבה כבוד ואהבה למקצוע הבנייה ולמשפחות שעבורן אנחנו בונים חלום, ננסה להקדים את לוחות הזמנים. בפרוייקטים אחרים הצלחנו להביא לכך שהדירות נמסרו לדיירים חודשים לפני לוחות הזמנים, ללא שום פשרה על איכות הבנייה והגימור, באמצעות שיטת ניהול חדשה שניישם גם בפרוייקט זה".

נ. נווה חברה לבנייה מקבוצת ניר נווה (בגדדי) בע"מ, נוסדה ומנוהלת ע"י ניר נווה, מהנדס אזרחי מוסמך וקבלן בניין. נ.נווה היא החברה היחידה בתחומה שמחזיקה מחלקת שירות לקוחות ומעניקה לדיירים שירות של טיפול בתקלות גם זמן רב אחרי מועד פקיעת אחריות הקבלן. נ.נווה פורצת דרך בענף הבנייה כחברה העובדת לפי שיטת ניהול חדשנית לענף הבנייה, שפותחה ע"י ניר נווה, המביאה לכך שרוב הפרוייקטים של החברה מסופקים לדיירים עוד לפני תאריך המסירה המיועד, עם מספר נמוך ביותר של רג'קטים.

http://civilengineer.co.il/