Alpha Lab Hardware Cup מגיעה לישראל: תקיים סיבוב מוקדמות לסטארטאפים ישראלים תחרות הסטרטאפים בתחום החומרה של האקסלרטור האמריקאי AlphaLab Gear מתרחבת ופותחת השנה לראשונה את ההרשמה לחברות ישראליות החברות שיזכו בתחרות, ישתתפו בגמר העולמי שייערך ב- 19.4.17 בארצות הברית, בפאנל המשקיעים למחרת ובאפשרות להצטרף למאיץ בארה"ב ההרשמה לתחרות תיסגר ב -17.3.17.

ההרשמה ל Hardware Cup ישראל 2017 תיסגר ב 17.3
ההרשמה ל Hardware Cup ישראל 2017 תיסגר ב 17.3

תחרות הסטרטאפים בתחום החומרה Hardware Cup מגיעה לישראל ותקיים סיבוב מוקדמות לסטרטאפים ישראלים. התחרות מבית היוצר של האקסלרטור המצליח AlphaLab Gear מתקיימת זו השנה השלישית ולראשונה פורצת את גבולות ארה"ב. החברות הזוכות ב - Hardware Cup ברחבי העולם יתחרו על השקעה של $50,000 ופרסים נוספים בשווי של כ- 200,000 ₪.

משה פורת, יזם היי-טק ונציג התחרות של AlphaLab Gear בישראל: "כשמדברים על הסטארט-אפ ניישן עיקר תשומת הלב מוענק לחברות מתחום התוכנה אבל לצד כל האפליקציות והתוכנות פורצות הדרך שמפותחות כאן בישראל יש גם תעשיית חומרה ענפה. אני מכיר את הקשיים האדירים שעומדים בפני היזמים בתחומי החומרה מהפן הטכנולוגי, דרך הפן העיצובי, ועד אתגרי הייצור וגיוס המשאבים, ומשוכנע שצריך לסייע גם להם בתמיכה וביצירת אקוסיסטם. יש היום מאות מאיצים בתחומי התוכנה אבל אין כמעט בתחום החומרה ושיתוף הפעולה עם Alphalab gear וה- Hardware Cup בא לסייע ולקדם פעילות כזו בישראל".

ההרשמה ל Hardware Cup ישראל 2017 תיסגר ב 17.3. חבר שופטים עצמאי שהורכב מבכירים מתעשיית החומרה וההשקעות בישראל יבחר את החברות שיעלו לגמר שייערך במיקרוסופט R&D Center בהרצליה פיתוח ב 27.3.17. יזמים מכלל תחומי החומרה יכולים לפנות במייל עם תמצית מנהלים ל hardwarecup2017@gmail.com אילנה דימונט, מנהלת בפועל של AlphaLab Gear: "הפכנו את ה- Hardware Cup מרעיון בלבד ועד לתחרות בינלאומית מובילה תוך 3 שנים בלבד, הזינוק המשמעותי הזה לא היה קל והוצפנו בפניות משותפים פוטנציאליים ברחבי העולם.

אנחנו נרגשים במיוחד שחברות מישראל יגיעו השנה כיון שחשוב לנו להעצים את הסטרטאפים בתחום החומרה שפורחים שם. זה מעורר השראה לראות את קהילת החומרה הבינלאומית מתכנסת ותומכת". moshe protrait e33ef

משה פורת, יזם היי-טק ונציג התחרות של AlphaLab Gear בישראל