מביוג'ן לבריינסטורם: ד"ר ראלף קרן, עד לאחרונה המנהל הרפואי העולמי של ביוג'ן, מונה למנהל התפעול ולמנהל הרפואי הראשי של בריינסטורם הישראלית. עד להצטרפותו לבריינסטורם, שימש ד"ר קרן כסגן נשיא בכיר וכמנהל הרפואי העולמי של Biogen. לפני כן שימש כראש החטיבה הרפואית למדעי המוח בנוברטיס.

כלים
רפואת תאי גזע. צילום: אילוסטרציה
רפואת תאי גזע. צילום: אילוסטרציה

 ד"ר קרן: "אני בטוח שבריינסטורם תהיה החברה המובילה בעולם בתחום הריפוי התאי של מחלות ניווניות של מערכת העצבים באמצעות תאי גזע בוגרים"

שחקן חיזוק בעל שם עולמי מצטרף לצוות המנהל של בריינסטורם (BCLI), חברת הריפוי התאי המובילה בפיתוח טכנולוגיות לתאי גזע בוגרים לטיפול במחלות ניווניות של מערכת העצבים. החברה מדווחת היום (ב') על מינויו של ד"ר ראלף קרן לשני תפקידים מרכזיים – מנהל התפעול הראשי (COO) והמנהל הרפואי הראשי (CMO) של החברה.

ד"ר קרן שמתחיל היום את תפקידו בבריינסטורם, שימש עד כה כסגן נשיא בכיר וכמנהל הרפואי העולמי של ענקית הפארמה הבינלאומית, Biogen. בתפקידיו הקודמים שימש כראש החטיבה הרפואית למדעי המוח בענקית התרופות נוברטיס וכן שימש כמנהל הרפואי העולמי בתחום הרפואה המותאמת גנטית בתאגיד Genzyme. בנוסף שימש ד"ר קרן בעבר כיועץ נוירולוגי בבית החולים מאונט סיני בטורונטו.

חיים לייבוביץ, מנכ"ל ונשיא בריינסטורם אמר היום: "אנו מתרגשים מאוד מהצטרפותו של ד"ר קרן לחברה שלנו, עם ההתקדמות של התוכנית הקלינית לטיפול במחלת ה-ALS לקראת השלב השלישי של ניסוי ה-NurOwn. ד"ר קרן מביא איתו שילוב ייחודי של כישורי ניהול ומומחיות רפואית במדעי המוח, שרכש בעת ששימש כמנהל בכיר בתאגידים ביוג'ן, נוברטיס וג'נזיים וכן כמרצה בכיר וכיועץ לחולי ALS בעת ששימש כמנהל בתוכנית לנוירולוגיה בבית החולים האוניברסיטאי של טורונטו. יש לנו זכות גדולה שקליבר בסדר הגודל של ד"ר קרן עם רקורד מוכח של הצלחות כמו שיש לו – מצטרף לחברה שלנו".

ד"ר ראלף קרן הוסיף: "אני נלהב מהצטרפותי לבריינסטורם במטרה לקדם את תוכנית הניסוי הקליני ב-NurOwn בשלב III, ובמציאת פתרון יעיל לחולי ALS ומשפחותיהם. אני בטוח שבריינסטורם תהיה החברה המובילה בעולם בתחום הריפוי התאי של מחלות ניווניות של מערכת העצבים באמצעות תאי גזע בוגרים".

רקע על ברינסטורם:

בריינסטורם הינה חברת ביוטכנולוגיה ישראלית שמניותיה נסחרות בנאסד"ק (BCLI). החברה מפתחת טיפול ייחודי ופורץ דרך בתחום הריפוי באמצעות תאי גזע בוגרים המופקים מתאי מח העצם לטיפול במחלות הקשורות להתנוונות מערכת העצבים כמו ALS. החברה הינה בעלת הזכויות לפיתוח ומסחור של טכנולוגיית ה-NurOwn המבוססת על התמיינות תאים מזנכמליים.