כנראה שאין בעולם כוח חזק וגדול יותר מאהבה. כעת, רגע לפני שגם אתם עומדים לחגוג את האהבה הגדולה שלכם באירוע החתונה שלכם, האם חשבתם כמה אתם מוכנים להשקיע בהפקה ועלות האירוע? המון זוגות רוצים לאהוב ורוצים חגיגה גדולה, אך גם רוצים שלא להשקיע את כל החסכונות שלהם בהפקה של ערב אחד.

אולם אירועים במרכז
אולם אירועים במרכז

יחד עם זאת, מבלי ששמים לב, גם כשחוגגים חתונה קטנה, מגיעים למצב שבו העלות הכוללת לבסוף מאד יקרה וחוצה את התקציב שהוגדר תחילה. אם כן, מה אתם עושים שמייקר כל כך את האירוע?

חופשה שהיא הרבה מעבר לחופה

השיא של אירוע החתונה שלכם מגיע ברגע שבו אתם עומדים תחת החופה של אולם אירועים במרכז . המון זוגות הפכו את החופה לכזו שבה נוכחים נגני כינור, יונים וגם פירוטכניקה מתקדמת בעת שהם צועדים אל עבר המעמד המרגש.

כל אחד מהאלמנטים האלו מייקר לכם את החתונה, והדבר שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא עד כמה כל אפקט שכזה נחוץ. כדי לרגש ולהתרגש בחופה, כל שאתם צריכים בסופו של דבר הוא אחד את השניה.

הולכים הכי רחוק שאפשר עם העיצוב

גן אירועים במרכז יעניק לכם חבילת עיצוב בסיסית של הגן, כאשר האפשרות לשדרוג העיצוב היא החלטה שלכם. גם אם החלטתם לעבוד עם מעצב של גן האירועים, וגם אם מדובר על מעצב עצמאי שבחרתם לעבוד איתו, הרי שמדובר על השקעה כספית לא קטנה שצריך לקחת בחשבון.

גם אם החלטתם בסופו של דבר לשדרג את חבילת העיצוב, הגבילו את עצמכם מבחינת התקציב וזיכרו שכל אלמנט שתוסיפו מתורגם לעלות כספית. כמו כן, תוכלו לעצב בעצמכם באמצעות מוטיבים זולים יותר כדוגמת עצי תבלין או מנורות לד.

מגיעים אל האולם כנסיך ונסיכה

חוגגים חתונה במרכז ורוצים להגיע אל אולם האירועים כנסיך ונסיכה? כך אתם מייקרים לעצמכם את האירוע. המון זוגות רוצים להרגיש חוויה חד פעמית ביום המיוחד הזה של אירוע החתונה, כך שגם אל האולם הם מגיעים בצורה לא שגרתית: בלימוזינה. נסיעה בלימוזינה תעלה לכם אלפי שקלים שגם אותם תוכלו לחסוך אם רק תגיעו ברכב צנוע יותר.

אכן, נסיעה בלימוזינה היא אכן חוויה נעימה וייחודית, אך ברגע שהמגמה שלכם היא להוציא כמה שפחות על האירוע שלכם, הרי שהנסיעה ברכב היוקרתי אינה הכרחית ובסופו של דבר גם אינה תשפיע על החוויה הכוללת שלכם מהאירוע המרגש שלכם.