לדברי ניר לבני ממשרד הפרסום In Your Face שיזם את קמפיין איסוף התרומות: "השימוש בוידאו חי מאפשר לייצר התראה הקופצת במאות אלפי מכשירי מובייל של העוקבים אחר כוכבי הרשת ולהזמין אותם לצפות במתרחש בשטח.
טרוני נבחר להוביל את הקמפיין כיוון שהוא מזוהה כדמות המובילה ברשת את המאבק למען זכויות בעלי חיים ונחשב לאחד מכוכבי הרשת המשפיעים ביותר, עם יותר ממאה אלף עוקבים ותכנים הזוכים לפופולאריות רבה."
מאחורי הקמפיין עומדת אפליקציית צרכנות נבונה למוצרי חיות מחמד בשם Snoopi שתשתלב בשיח הרשת שייצרו המשתתפים. עבור כל הורדת אפליקציה במהלך הקמפיין, תתרום החברה שקל אחד לעמותת בעלי חיים שהצפי הוא ליותר מ-100 אלף הורדות. הפעילות החלה בשעות הבוקר (1 בפברואר) למשך יומיים.