הסופרת צרויה שלו עברה לחיפה - "הפכתי פטריוטית חיפאית בין רגע. יש כאן משהו אחר של סובלנות וחיים משותפים. במובן הזה חיפה נראית כישראל האידאלית", את הדברים הללו אמרה הסופרת באירוע "שבתרבות" שהתקיים זו הפעם השנייה באודיטוריום ע"ש רפפורט בחיפה. באירוע בהפקת חברת אתו"ס השתתפו גם ראש העיר יונה יהב, ראשת מרץ חה"כ זהבה גלאון וסגן יו"ר הכנסת חה"כ מאיר כהן.

כלים
הסופרת צרויה שלו עברה לחיפה - "הפכתי פטריוטית חיפאית בין רגע"
הסופרת צרויה שלו עברה לחיפה - "הפכתי פטריוטית חיפאית בין רגע"

למרות הקור המקפיא והגשם העז מאות צופים יצאו והגיעו בשבת האחרונה לאירוע "שבתרבות" שהתקיים באולם ע"ש רפפורט באודיטוריום חיפה. "שבתרבות" חדשה את פעמיה לאחר הפסקה של קרוב לשנתיים, וחזרה אל הבמה המרכזית בהנחיית רינה מצליח, מבכירות כתבי העיתונות בישראל. מדי חודש יתקיים אירוע “שבתרבות” בהפקת אתו"ס עיריית חיפה. במסגרת האירוע מתארחים אישים מרכזיים בנושאי פוליטיקה ובחירות, אקטואליה, בריאות ותרבות בשילוב תכנית אמנותית.

ראשון המרואינים היה ראש העיר יונה יהב שסקר בדבריו את תנופת הפיתוח בה נתונה העיר בשנים האחרונות אשר באה לידי ביטוי בין היתר בתחום התעשיות עתירות הידע אזור התעשייה מת"ם גדל מ 70 אלף מ"ר לפני קצת פחות מעשור ל 300 אלף מ"ר היום. בפארק מועסקים כיום 10 אלפים עובדים והוא צפוי להגיע בתוך כ - 5 שנים ל 15,000 עובדים. דגש מיוחד מושם על ידי העירייה אמיר יהב גם על תחום התיירות. תפוסת בתי המלון שוברת שיאים ובמקביל מתוכננים ונבנים בימים אלה עשרות בתי מלון חדשים שיהפכו את חיפה למרכז התיירות המרכזי בצפון.

עם סיום דברי ראש העיר עלו בזה אחר זה ראשת מרץ חברת הכנסת זהבה גלאון וסגן יו"ר הכנסת חה"כ מאיר כהן ששוחחו עם רינה מצליח עם ענייני היום הבוערים במדינה. את האירוע סיכמה רינה מצליח בראיון מרתק עם הסופרת צוריה שלו שהודיעה על מעבר לעיר חיפה.