החברה מקדמת מוצרים אלטרנטיביים לעישון בעלי פוטנציאל לסיכון מופחת. מעל מיליון מעשנים בגירים בעולם עברו ל-IQOS - מוצר המחמם טבק של פיליפ מוריס שבקרוב מושק גם בישראל

כלים
האתר החדש
האתר החדש

פיליפ מוריס אינטרנשיונל מאשרת היום שוב את מחויבותה לעיצוב עתיד נקי מעשן. המעבר של מעל מיליון מעשנים בגירים ל-IQOS מאיץ את תנופת המאמצים הנרחבים של החברה לשווק מוצרים נקיים מעשן שיוכלו בסופו של דבר להחליף את הסיגריות. אתר האינטרנט החדש של פיליפ מוריס מציע הצצה לחזון החברה לעתיד, ולהשפעה המשמעותית האפשרית של מוצריה החדשים על מעשנים בגירים ועל הציבור.

"מעשנים בגירים מחפשים מוצרים שמציעים את הטעם והריטואל שהם מקבלים מסיגריות, אבל עם כמויות נמוכות משמעותית של הרכיבים המזיקים המצויים בעשן", אומר טוני שניידר, סמנכ"ל תקשורת בפיליפ מוריס העולמית. "לאחר יותר מעשור של מחקר ופיתוח, היום עומדים לרשותנו הן המדע והן הטכנולוגיה להפוך את המוצרים האלה למציאות עבור 1.1 מיליארד המעשנים ברחבי העולם".

IQOS הוא אחד ממוצרים ללא עשן של פיליפ מוריס המיועדים לענות על הביקוש ומגוון ההעדפות של מעשנים בגירים. זהו מוצר טבק מחומם שהושק בסוף 2014 והוא צפוי להיות זמין בערים מרכזיות ביותר מ-30 שווקים ב-2017, בהם גם ישראל.

מאז 2008, פיליפ מוריס גייסה למעלה מ-400 מדענים ומומחים והשקיעה למעלה מ-3 מיליארד דולר במחקר, פיתוח מוצר וביסוס מדעי. תוצאות המחקר המדעי להערכת פוטנציאל הסיכון המופחת של IQOS הן מבטיחות ביותר, והחברה משתפת בפתיחות את השיטות והממצאים המדעיים שלה לצורך בחינה ואימות עצמאיים של גופים בלתי תלויים. בדצמבר 2016, פיליפ מוריס הגישה למרכז מוצרי טבק של הרשות האמריקאית למזון ולתרופות (FDA) בקשה לאישור IQOS כמוצר טבק בעל סיכון שונה.

שניידר: "אנו אופטימיים בנוגע לעתיד בעת שאנו עובדים להמיר באופן הדרגתי את פעילות הסיגריות הקיימת של פיליפ מוריס בחלופות בעלות פוטנציאל לסיכון מופחת. זוהי הזדמנות יוצאת דופן להשפיע לטובה על בריאות הציבור באמצעות הצעת בחירות טובות יותר מאשר המשך עישון, ואנחנו לא יכולים לעשות את זה לבד. השתתפותם של מומחי בריאות ציבור והקהילה המדעית תאיץ באופן ניכר את המעבר מסיגריות למוצרים נקיים מעשן".

למידע נוסף על תוכניות פיליפ מוריס לעתיד נקי מעשן, בקרו באתר האינטרנט החדש של החברה ב-www.pmi.com.