כולנו יודעים שהליכה להופעה מוזיקלית, מכל סוג שהיא, היא חוויה נהדרת הכוללת עירוב רב חושי של מראות ויזואליים מרשימים ומוזיקה מנעימת אוזניים. אחד האלמנטים החשובים ביותר בהופעות מוזיקליות הם מתקני התצוגה, שמעוצבים על ידי מומחי הפקה ושיווק ויזואלי אפקטיבי, במטרה להעצים את החוויה.כלומר, על מנת ליחצן חוויה – יש צורך בראייה מקיפה של המתחם ההופעה כולו וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.

כלים
הפקה מוזיקלית
הפקה מוזיקלית

מתקני תצוגה משדרגי הופעות

במה מוזיקלית תמיד נמדדת בצורה שבה היא מעוצבת ובאביזרי הדקורציה, שמקשטים אותה וגורמים לאפקט החן והיופי להיכנס לתמונה בכללותה. כשאתם בוחרים באנשי מקצוע איכותיים לארגן עבורכם את במת ההופעה, אתם מבטיחים שהתוצר הסופי יהיה מרשים ומשלים לכדי חוויה מוזיקלית והנאה מושלמת של הצופים כולם. כמובן, שגם מצד המוזיקאים אין להתעלם מאפקט העיצוב המקצועי של מתקני התצוגה בהופעה, שכן גם אלו העומדים על הבמה ומופיעים מקבלים חיזוק והשראה אדירים מפרזנטציה מושקעת וכזו המציגה אותם כפי שהקהל מצפה לכך.

חלק ממתקני התצוגה למוזיקאים שאנחנו מציעים לכם, כוללים סטנדים היכולים לשמש גם כמעמד לכלים המוזיקליים עצמם, באופן שיחצין את המיצוב שלהם על הבמה וגם כמובן, סטנדים עליהם ניתן לפרוס שלטים ופוסטרים לשיווק סחורה נלווית של המוזיקאים, כמו למשל אלבומים או חולצות למכירה. נוסף על הסטנדים, אנו מספקים גם עיצוב איכותי של גב במה, המהווה בעצם את הרקע על גביו מתקיים המופע כולו ונותן אפקט שיווקי חזק, המציג את המוזיקאים באופן ייחודי ומלא עוצמה. יחד עם מתקנים אלו, אנו מציעים גם מתקני מולטי קיוב עליהם ניתן לפרוס ולהציג שלטים שיווקיים מקדמי יח"צ, אותם ניתן לפזר באופן נייד ורחב היקף, בכל מתחם ההופעה המוזיקלית.

אל תשכחו כמובן גם את אלמנט הדגלים הסיניים, שמהווה מגמה עיצובית חזקה כרגע בעולם הדקורציה וההפקה וגורם לחלל כולו להתמלא בצורה וצבע שאי אפשר להתעלם מהם.

במה מאירת עיניים

הופעות מוזיקליות טובות אינן נמדדות רק מבחינת סאונד איכותי או פלייליסט אהוב על ידי קהל המאזינים, אלא גם באופן בו באה הבמה לידי ביטוי באופן ויזואלי מרשים וייחודי. מתקני תצוגה להופעות ולמוזיקאים הם יסוד בלתי זניח אותו חייבים לכלול כחלק אינטגרלי מעריכת ההופעה, על מנת ליצור תחושה שלמה ומיוחדת של כניסה לעולם אחר, עולם של צלילים ומראות שמבליטים אחד את השני והכל על במה אחת, לכמה שעות. ככל שתציבו יותר סטנדים מולטי קיוב, דגלים סיניים ושלל מתקני תצוגה נוספים, כך תועשר ההופעה ואתה גם החוויה המוזיקלית בכללותה.