השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, בביקור עבודה במעלות תרשיחא "יש כאן עשייה ענפה ומשרדי יקדם, בשיתוף עמכם, תכניות להעצמת אוכלוסיות ייחודיות" - השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, וצוות משרדה- סיירו אתמול, 03/01/17, במעלות תרשיחא וקיימו עם ראש העיר, שלמה בוחבוט, ובכירי העירייה פגישת עבודה לקידום פרויקטים משותפים. גמליאל וצוות משרדה סיירו במרכז הצעירים בעיר, במרכז יום לקשיש ובמוזיאון המייסדים.

כלים
השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, בביקור עבודה במעלות תרשיחא
השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, בביקור עבודה במעלות תרשיחא

לאחר הסיור, השרה קיבלה סקירה מעמיקה אודות פיתוח העיר בשנים הקרובות והתרשמה מאד מהעשייה הענפה.

גמליאל עדכנה כי משרדה שמח לסייע בקידום פרויקטים להעצמת אוכלוסיית המיעוטים, האזרחים הותיקים והצעירים, והוסיפה "התרשמתי מהפעילות הענפה של העיר ואמשיך לפעול ולסייע ככול הניתן. ההסכמים שנחתמו היום בנושא מרכז הצעירים, אזרחים ותיקים ודיגיטציה, הם בשורה גדולה למעלות תרשיחא ולתושביה. מרשים לראות מקרוב את השגשוג והתנופה בתחומי הבנייה, התיירות, קליטת העולים והצעירים שמעלות תרשיחא חווה בתקופתו של ראש העיר שלמה בוחבוט״.

בפגישת העבודה סוכם, בין היתר, על הגדלת תקציב למרכז צעירים והישג חשוב של הכרה בתרשיחא כחלק מהתוכנית הממשלתית לחיזוק המגזר הערבי. בעקבות הכרה זו תרשיחא תזכה לתקציב מוגדל בחינוך הבלתי פורמאלי, תחבורה והשרה תפעל לאותה הכרה גם בתקציבי משרד הבינוי והשיכון.

שלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא: "המשרד לשוויון חברתי מבצע פרויקטים ייחודים ואנו שמחים לקחת בהם חלק. התבשרנו היום כי נקבל תקציב להפעלת רכז מעורבות חברתית במרכז צעירים ותקציב נוסף לפעילות וזו בהחלט בשורה משמחת. אנחנו גם נבחן אפשרות לקיים אירוע "שלישי בשלייקס" בעירנו, בשיתוף עם ישובים שכנים. אני מברך את השרה גמליאל בביקורה בעירנו ומודה לה על שיתוף פעולה פורה ומוצלח."