מחפשים קרקע להשקעה באחת מהערים הכי ייחודיות במדינה, אשר מציגה אווירה כפרית בתוך עיר מרכזית מלאה בתרבות, פארקים ואיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר? תוכנית הר/400 הנמצאת בהוד השרון יכולה להתאים בדיוק עבורכם! 2,200 דונמים ועד ששת אלפים יחידות דיור בשטח ירוק ופסטורלי במרחק נגיעה מגוש דן הם משהו שבהחלט גורם לפרויקט להיראות כמו הזדמנות פז, ובצדק.

השקעה בקרקעות
השקעה בקרקעות

קרקע להשקעה בהוד השרון

בשנים האחרונות חלה התפתחות בקצב מסחרר של בנייה בהוד השרון. מספר תוכניות גדולות מצליחות להתקדם מבחינת היתרים, אישורים ותכנונים ומציבות את הוד השרון על המפה בתור אחת הערים המתפתחות ביותר במדינה.

העיר הזו, אשר נחשבת לפנינה כפרית ועיר בירוק, מציבה דוגמה יפה לכל הערים אשר מחזיקות עדיין בשטחים חקלאיים בתוך תחומיהן, ומחפשות שגשוג ופיתוח ללא התפשרות על שמירת הטבע והנוף. התוכניות המרובות בעיר משלבות בין קרקעות חקלאיות לבין שכונות קיימות ויוצרות שכונות גדולות וחדשות מלאות בפארקים ציבוריים, מרכזי תרבות ומסחר, בנייה ירוקה עם דגש על איכות הסביבה ועוד.

יותר ויותר משקיעים בוחרים בהוד השרון בתור עיר מבטיחה ומשגשגת, הרבה בזכות המדד החברתי – כלכלי המרשים שהיא מעמידה. מדובר באחת הערים האיכותיות ביותר במדינה מבחינת רמת וסגנון חיים. כמו כן, הגישה לעיר נוחה להפליא עם כבישי גישה מרכזיים, מגרשי שעשועים לילדים, כיכרות מעוצבות ועוד.

תוכנית הר/400

גבולות התכנית עוברים בשכונות רמות מנשה ורמת הדר בצד הצפוני, מתחם שרונים ונווה עופר, וכביש 4 המרכזי בצידה המערבי של תוכנית הר/400 בהוד השרון. התכנית תציע עד 6,000 יחידות דיור חדשות בגדלים שונים, שטחי מסחר ותעסוקה, מוסדות חינוך ובתי ספר וכביש מרכזי אשר ייקרא 'דרך הים' והוא יאפשר גישה נוחה לכל תחומי הפרויקט. בנוסף, בשכונה מתוכנן להיבנות פארק אקולוגי ענק בו יעבור גם נחל הדר בגודל של מעל 1000 דונמים.

נכון להיום, התכנית בשלבי הפשרה מתקדמים, מה שאומר שבשנים הקרובות תכנית הר/400 תצא לפועל ותאפשר למשקיעים להשיג תשואה של בין 20 ל-30% על ההון אשר הושקע.

אחד הגורמים הנדרשים מהתכנית לצאת לפועל הוא סלילת הכביש אשר יחבר בין כביש 4 לבין תחומי הפרויקט, מה שיאפשר גישה נוחה וקלה עבור יציאה במהירות לכיוון צפון או דרום, ובזכות המיקום הנפלא של הוד השרון מבחינה גיאוגרפית, יהיה מדובר בנסיעה קצרה מאוד לתל אביב או כל אחת מערי גוש דן.

התוכנית עד כה מקבלת שבחים רבים ממומחים בתחום הנדל"ן וההשקעות והיא מעוררת ציפייה רבה בקרב המתעניינים. השילוב בין שכונת מגורים, מתחמי מסחר, פארקים וגנים לאומיים וכבישים מרכזיים מוכיח שמדובר באחד הפרויקטים המבטיחים ביותר באזור.

לפני שאתם חושבים על פעולה והשקעה, ערכו קודם כל פגישת ייעוץ עם מומחה בנושא אשר יוכל לעשות לכם סדר וידע לסבר את אוזניכם. פרויקט הר 400 הוד השרון ללא ספק מהווה מוקד משיכה למשקיעים רבים – האם גם אתם תנסו להשיג דריסת רגל בפיסת הנדל"ן המשובחת הזו?