הדבר הגדול הגיע לנווה שאנן. עפ"י התכנון, פרויקט פרשקובסקי בנו"ש, יוקם ע"י חברת פרשקובסקי במתחם ברל כצנלסון ברובע רמות נווה שאנן, סמוך לשכונת זיו ולגבעת השבשבת המשקיף לנופיי הוואדיות הסמוכים. הפרויקט יכלול 10 בנייני יוקרה עם מרחבים ירוקים ונוף פתוח לכרמל ולים ויהיה למעשה שכונת מגורים בעלת תשתיות מודרניות ונגישות גבוהה, שתאפשר הזדמנות מגורים ייחודית למשפחות צעירות המעוניינות להמשיך ולהיות חלק מהשכונה בה גדלו. בפרויקט, יוצעו לבחירה דירות 3,4,5,6 חד', דירות גן, דופלקסים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מרווחות ומודרניות עם מפרט טכני עשיר ומפנק, במחיר החל מ- 1,390,000 ₪

כלים
פרויקט  המגורים היוקרתי פרשקובסקי בנווה שאנן .הדמיה- olin
פרויקט המגורים היוקרתי פרשקובסקי בנווה שאנן .הדמיה- olin

פרויקט "פרשקובסקי בנוה שאנן" הממוקם במתחם ברל כצנלסון ברובע רמות נווה שאנן, סמוך לשכונת זיו ולגבעת השבשבת המשקיף לנופיי הוואדיות הסמוכים, יכלול: 486 יח"ד ב-4 מגדלים, 15 קומות כל אחד, ועוד 6 בניינים, 8 קומות כל אחד, שייבנו תוך כדי הקפדה על חזות השכונה ופיתוח שטחים ציבוריים לרווחת דיירי השכונה כולה. בפרויקט, יוצעו לבחירה דירות 3,4,5,6 חד', דירות גן, דופלקסים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים מרווחות ומודרניות עם מפרט טכני עשיר ומפנק.

סמנכ"ל השיווק של חברת פרשקובסקי, חיים קראדי, אמר השבוע, "חברת פרשקובסקי מחברות הייזום והביצוע הגדולות והמובילות בישראל, אשר בונה למעלה ממאה שנה שכונות מגורים גדולות ומגדלי יוקרה ברחבי המדינה, גאה להגיע לראשונה לחיפה, מתוך מטרה להפוך לשותפה בפיתוחה ושגשוגה של השכונה והקהילה".

קראדי הוסיף ואמר, "בית. שכונה. קהילה - אלו שלושת הערכים בהם אנו מאמינים ועליהם נבנה את שכונת העתיד של נו"ש בחיפה. מתוך תפיסה זו אנו מעוניינים להמשיך את אורח החיים האורבני של דיירי הרחוב והשכונה, תוך שמירה על אופייה הייחודי של שכונת נווה שאנן, שיתוף ובניית קהילה איכותית, צעירה ומשפיעה כזו שתשנה את פני השכונה".

כמו כן, אופייה הירוק של שכונת נווה שאנן, על ריאותיה הירוקות ושדרות העצים המפורסמות שבה, יקבלו משמעות חדשה בפרויקט המתוכנן ע"י חברת פרשקובסקי, כאשר בלב כל הירוק והחורש הטבעי העוטף את הרחוב, מתוכננים 15 דונם לטובת ריאות ירוקות, פארקים פנימיים ושבילי אופניים, הליכה וריצה לרווחת הדיירים.

אחד מהעקרונות המנחים את חברת פרשקובסקי בכל פרויקט מושתת על התאמת המוצר ללקוח היעד. מתוך עיקרון בסיסי זה מתכנני הפרויקט יצרו תמהיל רחב של דירות וסגנונות מגורים הפונות למגוון רחב של קהלים. בכל דירה, ניתן יהיה ליהנות ממפרט מוקפד ועשיר, מרפסת מרווחת צופה לנוף ועיצוב פנים פונקציונאלי וגמיש. יצרנו כאן התאמה וחופש בחירה לכל אחד, לכם נותר רק לבחור את הדירה החדשה שלכם.

מן הראוי לציין כי, שכונת נווה שאנן, הגדולה בשכונות חיפה, נחשבה מיום הקמתה בשנות ה-20 של המאה הקודמת לשכונה עצמאית המעניקה לתושביה מגוון עצום של אפשרויות ופתרונות בכל תחומי החיים - ממרכזי בילוי ומסחר, בתי ספר וגני ילדים, אולמות תרבות, מרכזים קהילתיים, מרכזים רפואיים וגולת הכותרת – הטכניון, אחד ממוסדות האקדמיה והמחקר המובילים והטובים ביותר בעולם, אליו נוהרים מדיי שנה סטודנטים מכל רחבי הארץ.

רקע:

משפחת פרשקובסקי עוסקת בייזום ובנייה מתחילת המאה שעברה, בנתה ובונה אלפי יחידות דיור ועשרות אלפי מטרים למגורים, מסחר, תעשייה ומשרדים באזורי ביקוש רבים ברחבי הארץ: ראשון לציון, הרצליה, פתח תקווה, כפר סבא, אשקלון, מצליח, רחובות, מודיעין, תל אביב, באר יעקב, נתניה, שוהם ועוד. תפיסת הבנייה והמגורים של פרשקובסקי מבוססת על חשיבה פרקטית, יצירתית ועדכנית, בסטנדרט בנייה איכותי ומתקדם, עם חללי מגורים נוחים ומרווחים ומפרט טכני עשיר ומפנק.

מיום הקמתה יזמה ובנתה החברה בעצמה כל פרויקט, כאשר מדיניות זו מחברת את הדיירים היודעים תמיד שהקשר עם חברת הבנייה איננו תם ביום חתימת החוזה כי אם רק מתחיל. החברה צועדת שנים ארוכות ומלווה כל רוכש במטרה להפוך את הרוכשים לחלק ממשפחת פרשקובסקי.

לשם כך, מועסקים בחברת פרשקובסקי טובי המומחים, המהנדסים, האדריכלים והמעצבים ומאותה הסיבה מחזיקה החברה את הציוד המתקדם ביותר לביצוע הפרויקטים. מקצועיות החברה וניסיונה של המשפחה משפרים את איכות התוצאות בכל פרויקט ומקצרים את זמני הביצוע. לכן, לפרשקובסקי יש מוניטין מצוין בענף הבנייה והיא מוכרת ומוערכת בקרב המשק הישראלי. חזון החברה הוא לשפר את חווית המגורים בישראל ולשמור תמיד על שביעות רצון דייריה.