בשורה טובה לבעלי אשרת שהייה זמנית לראשונה: השר כץ אישר מתן הנחות בתחבורה הציבורית גם למחזיקי אשרת שהייה זמנית בישראל. שר התחבורה: מתן הנחות לבעלי אשרת שהייה זמנית, של לפחות שנה בארץ, תאפשר לאלפי נוסעים נוספים ליהנות ממינויים מוזלים בתחבורה הציבורית.

כלים
 שר התחבורה: מתן הנחות לבעלי אשרת שהייה זמנית, של לפחות שנה בארץ, תאפשר לאלפי נוסעים נוספים ליהנות ממינויים מוזלים בתחבורה הציבורית.
שר התחבורה: מתן הנחות לבעלי אשרת שהייה זמנית, של לפחות שנה בארץ, תאפשר לאלפי נוסעים נוספים ליהנות ממינויים מוזלים בתחבורה הציבורית.

מהפכת התעריפים בתחבורה הציבורית מתרחבת שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ אישר לראשונה מתן הנחות בתחבורה הציבורית גם לבעלי אשרת שהייה זמנית של לפחות שנה בישראל.

על פי ההסדר החדש, תושבי חוץ בעלי מעמד זמני, הממתינים לקבלת תושבות קבע וכן סטודנטים זרים יהיו זכאים ליהנות מכל ההנחות הקיימות בתחבורה הציבורית, באמצעות מנוי רב קו, המאפשר נסיעה חופשית ללא כל הגבלה באוטובוסים וברכבות.

השר כץ ציין כי הרחבת ההנחות גם לבעלי אשרת שהייה זמנית תאפשר לאלפי נוסעים נוספים ליהנות מהוזלות של עשרות אחוזים, בתעריפי התחבורה הציבורית, באמצעות מנוי חופשי חודשי, שבועי או יומי ותעודד אותם להשתמש התחבורה הציבורית.

רפורמת התעריפים שיצאה לדרך ב- 1 בינואר 2016 כוללת היום את כל הישובים בארץ. הרפורמה מציעה הוזלות דרמטיות של עשרות אחוזים בתעריפי התחבורה הציבורית באמצעות מנוי רב קו המאפשר נסיעה חופשית ללא כל הגבלה, ברכבות ובאוטובוסים, בכל אחד מארבעת המטרופולינים הגדולים בו הוא נכלל.

על פי הנתונים מתחילת הרפורמה ועד היום נמכרו כ- 13 מיליון מינויים. מהם כ- 8.4 מנויים יומיים, 4.3 מינויי חופשי חודשי כ- 144 אלף מנוי חופשי שבועי וכ- 81 אלף כרטיסי מנוי לסטודנטים. מדי חודש נמכרים בממוצע כ- 360 אלף מנויים חודשיים.