האישה של בועז שטיין לחורף 2017 היא עצמאית ומאוהבת, מלאה בתשוקה תל אביבית, החושפת את עצמה רק לאלו המלאים בתשוקה. אנשי הסצנה, הלילה והקלאבים החיים את הבליינות האורבאנית. האישה החורפית ממגנטת אליה גוונים סוערים: השמיים החורפיים של העיר הלבנה גורמים לה להחסיר פעימה – שמיים הצבועים בכחול עז.

צילום: ניסים פרץ
צילום: ניסים פרץ

האישה של שטיין היא רבת פנים, ייחודית, שופעת בצבעים מלאי נוכחות – היא עירונית, מעודכנת, אופנתית, נוכחת, מודעת ובולטת מאד בסביבתה. מראה האיפור מציג גוון עור בהיר, העיינים מאופרות בגוון כחול השומר על טכניקת איפוא מעושנת בעלת טקסטורה מבריקה וכובשת. התיחומים הכהים הקצרים בזוויות החיצוניות של העיניים, רומזים לצד האפל שיש ל"עיר ללא הפסקה" להציע ואילו השפתיים מודגשות בגוון נשי ועוצמתי, יין בורדו חושני וחצוף המזכיר את הבארים והפאבים המקומיים בעיר.

"אין ספק כי סביבתו של כל יוצר משפיעה באופן ישיר ובולט על יצירותיו. כמי שחי ונושם את תל-אביב, בחרתי העונה לייחד את המראה האולטימטיבי לאשת חיי הלילה בעיר התוססת. כידוע, תל-אביב אינה דומה בקצב החיים שלה לשום עיר אחרת בארץ. בכך היא ניצבת מול אחיותיה מעבר לים המציעות גם הן את הנשים האורבניות שלהן כמי שנותנות את הטון. ושלנו? לה - שפתון כהה אשר נחשב העונה לפריט חובה בכל תיק איפור אישי. העיניים מודגשות הפעם יותר מתמיד ומקבלות טוויסט מעניין ונוצץ כמו מזכירות את אורות חיי הלילה, והאיפור כולו עוצמתי כמו דורש לבלוט אפילו בעלטה", מסכם גורו המייקאפ בועז שטיין.

 מראה חורף 2017 של המאפר בועז שטיין

מוצרי הדגל במראה:

צללית מט בגוון כחול עמוק 123 – 89 שקל

אבקת גליטר כחולה 190 – 52 שקל

ליפסטיק בגוון בורדו יין 08 – 85 שקל

להשיג במרכז בועז שטיין, דרך השלום 7 תל אביב, במכוני היופי ואצל הקוסמטיקאיות ברחבי הארץ.