ערב הוקרה למתנדבי חולון התקיים בשבוע שעבר במרכז שטיינברג בעיר, במעמד ראש העיר, מוטי ששון. באירוע שהתקיים בדיוק ביום המתנדב הבינלאומי, השתתפו גם מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית חולון, איריס צור והמפקח המחוזי לתחום ההתנדבות ושי"ל (שירות יעוץ לאזרח) במשרד הרווחה והשירותים החברתיים, כפיר רייך. בתכנית האמנותית הופיעה להקת הטרנזיסטור במחווה לשיריו של אריק איינשטיין.

כלים
מוטי ששון: "אין ספק כי נחיצות המתנדבים בקהילה היא רבה, הן בימי שגרה והן בעת חירום
מוטי ששון: "אין ספק כי נחיצות המתנדבים בקהילה היא רבה, הן בימי שגרה והן בעת חירום

מוטי ששון: "אין ספק כי נחיצות המתנדבים בקהילה היא רבה, הן בימי שגרה והן בעת חירום ואני שמח כי הם משתלבים במגוון התחומים הקיימים בחולון".

כפיר רייך שגדל בחולון שיבח את העיר וציין: "כבעל תפקיד שמבקר ברשויות במרכז אני יכול להגיד שבחולון רמת ההשקעה של העירייה בתחום ההתנדבות היא חסרת תקדים. גם גישתה של חולון להתנדבות ראויה לציון. חולון היא עיר שבנוסף להתנדבויות החשובות בתחומי הרווחה, החינוך, הבריאות והחירום, מסתכלת גם על כלל המסגרות והאירועים בעיר וחושבת היכן ניתן לשלב מתנדבים ולגרום לתושבים נוספים לקחת חלק בכלל העשייה העירונית".

איריס צור ציינה בדבריה כי בטקס מגן שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים למתנדבים מצטיינים שהתקיים אף הוא בשבוע שעבר זכתה עמותה חולונית בשם "תנו יד לחיים טובים יותר", מיסודם של בני הזוג אתי ואלי צמח, וזאת מבין 12 גופים מתנדבים מכל רחבי הארץ. מדובר בעמותה הפועלת לסייע למשפחות בהן אדם חולה במצב קשה לאורך זמן או ילדים עם צרכים מיוחדים. עוד סיפרה צור כי לפני כמה שבועות קיבלו שני מתנדבים מחולון, הניה אלון ודוד ברוך, את מגן ההוקרה לגמלאים מתנדבים מצטיינים ע"ש ישראל ערד ז"ל וזאת בזכות פועלם המגוון ורב השנים למען תושבי חולון. כמו כן, בחודש יוני קיבלה הרבנית אסתר לנדמן את אות נשיא המדינה למתנדב המצטיין, על פועלה כיושבת ראש סניף יד שרה בחולון.