היום (יום ג' 6/12) בבוקר קיבל סגן השר לשתפ"א ח"כ איוב קרא - את פניהם של ילדים חולים ממדינות האזור (עיראק, כורדיסטאן, סוריה ועוד) המגיעים לקבלת טיפול רפואי בארץ במימון של המשרד לשיתוף פעולה אזורי וארגון "הצל ליבו של ילד" בבית חולים וולפסון.

כלים
כאשר מדובר בילדים חולים, אין משמעות למיקום הגיאוגרפי, לגזע או לדת
כאשר מדובר בילדים חולים, אין משמעות למיקום הגיאוגרפי, לגזע או לדת

קרא ערך סיור במקום ביחד עם פרופסור אריה שכנר, נשיא עמותת 'הצל ליבו של ילד', ד"ר יצחק ברלוביץ, מנהל המרכז הרפואי ע״ש וולפסון וסיימון פישר, מנכ״ל העמותה.

סגן השר קרא ראה את מצב החולים והביע שביעות רצון רבה מהיחס החם והאוהב שהם מקבלים, לצד הטיפול המקצועי והטוב ביותר.

סגן השר התחייב בשם המשרד להמשיך לתמוך בפרויקט ההומני החשוב הזה - עדות לכך שכאשר מדובר בילדים חולים, אין משמעות למיקום הגיאוגרפי, לגזע או לדת.

לדברי סגן השר קרא " במקום זה ובמיזם המופלא שאנו לוקחים בו חלק - מקיימים פשוטו כמשמעו את הפסוק 'כל המציל נפש אחת, כאילו הציל עולם ומלואו'. אני נרגש לקחת חלק בהצלת נפשות, לצד עמותה מדהימה שעושה עבודת קודש וביה"ח עם הרופאים הטובים ביותר שיש!".

קרא הוסיף "מתוך אלפי הילדים שאנו מביאים ממדינות האזור לניתוחי לב בבית חולים וולפסון - הניתוחים מצליחים ביותר מ-98%, כולל הניתוחים הכי מסובכים.

אני שמחתי היום לקבל את פניהם של ילדים מעיראק אבל שמחתי עוד יותר שיזידית שבנה הגיע במצב קשה ביותר חוזרת איתו היום לאחר שהייה של כמה חודשים בריא ושלם.

אנחנו מתחילים את הבנייה של מרכז הילדים החדש של 'הצל ליבו של ילד' בעלות 40 מליון $ מתרומות ומכסף ממשלתי. חסר לנו 6 מליון $ כדי להשלים את מלוא הסכום ואני הבטחתי בביקורי היום שנמצא פיתרון גם לכך והעבודות יסתיימו עד 2019." מצ"ב תמונות (מאושרות לשימוש חופשי) וסרטון (ינתן ע"פ דרישה) מהביקור הבוקר בביה"ח וולפסון.