עיריית באר שבע באמצעות - החברה הכלכלית - מינהלת העיר העתיקה והתיירות, מזמינות אתכם לבלות בחנוכה הזה בשפע פעילויות במוקדי התיירות והתרבות בעיר העתיקה.

במרכז מבקרים בינלאומי באר אברהם ובמתחם הקטר 70414 כרטיס כניסה משולב מיוחד לחג ב-30 שקלים בלבד!

במתחם הקטר 70414 - החשמונאים מגיעים לסיורים מודרכים ותחרות צילומים לפייסבוק

במהלך ימי החג ובכל שעה עגולה יתקיימו במתחם סיורים מודרכים בליווי המחזת סיפור החשמונאים ותתקיים תחרות צילומים זוכת פרסים לפייסבוק.

עוד במתחם: עמדת איפור פנים אמנותית, פעילות יצירה לילדים (בתשלום) וצילום מגנטים.

מתחם הקטר 70414 הינו מתחם תרבות, בילוי ופנאי הכולל מיני מוזיאון אינטראקטיבי של רכבת ישראל, גלריית אמנות לתערוכות מתחלפות (כעת מוצגת תערוכת "תולדות באר שבע 1900-1948", אוצרות, גואל דרורי), קרונות אותנטיים משוחזרים, סיורים מודרכים, סדנאות יצירה לילדים, מסעדת שף ועוד. המתחם פועל במקום בו פעלה תחנת הרכבת התורכית, שהייתה הנקודה הדרומית ביותר בקו הרכבת החיג'אזית.

הסיורים יתקיימו בכל שעה עגולה בין השעות 10:00-17:00

תחרות הפייסבוק:

מצטלמים בקיר המיני מוזיאון ברקע של מילות "שיר הקטר" במהלך פעילות החנוכה מעלים את התמונה לעמוד הפייסבוק הפרטי בתיוג או צ'ק אין "הקטר 70414". משתפים את התמונה בעמוד הפייסבוק שלנו-"הקטר 70414", וכותבים: "לא רק בחג החנוכה - פעילות לכל המשפחה, רק במתחם הקטר 70414 בעיר העתיקה". 2 המשתתפים שיזכו למספר הלייקים הגדול ביותר לתמונה שלהם בעמוד הפייסבוק "הקטר 70414", יזכו כל אחד בשובר על סך 300 ₪ למסעדת "הקטר".

מרכז מבקרים בינלאומי באר אברהם - סיורים מודרכים והצגה לכל המשפחה

במרכז מבקרים בינלאומי באר אברהם יתקיימו במהלך ימי החג סיורים מודרכים בכל שעה עגולה - בין השעות 10:00-16:00, בליווי המחזת שחקנים לכל המשפחה.

בימים ב'-ה' בשעה 17:00 - ההצגה "סופגנייה מגרגר חיטה" - עיבוד לסיפור הידוע "מרק כפתורים", סיפורו של קבצן הכמהה לסופגנייה בחנוכה כשברשותו רק גרגר חיטה. הוא משכנע את אנשי עיירה, שאותו גרגר יכול להפוך בדרך נס לסופגנייה אם רק יחכו... שמונה ימים. אך, אם יביאו לו - קמח, מים, סוכר, שמן, ריבה ואבקת סוכר, ניתן יהיה לזרז את הנס. הסיפור מלווה בכלי הקשה אתניים, מפוחית ושירי חנוכה.

מרכז מבקרים בינלאומי באר אברהם שוכן בשערי העיר העתיקה. זהו מרכז מורשת חדשני, המספר את סיפורם המקראי של אברהם אבינו ובאר המים המפורסמת – מקור האמונה והשלום. במרכז תכנים חווייתיים ומיצג תלת ממד, היוצרים מפגש בין ערכים, אמונה והיסטוריה - המשותפים לעולם כולו. המבקרים במקום נחשפים לסיפורו של אברהם אבינו - המארח הידוע, משכין השלום הראשון בעולם והאב הרוחני של שלוש הדתות המונותאיסטיות.

המבקרים יוכלו ליהנות מגוון פעילויות נוספות באתרים בעיר העתיקה, ביניהם מוזאון הנגב לאמנות, פארק קרסו למדע, תיאטרון הפרינג' ובית האמנים.

הכרטיס המשולב תקף לתאריכים 26-30.12.16 (ימים שני-שישי כולל) בלבד

ילד מגיל שנתיים חייב בכרטיס

יש להירשם מראש לסיורים במתחמים