ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראש ממשלת רוסיה דמיטרי מדבדב. במסיבת העתונאים המשותפת הם דיברו על כך ש"ישראל ורוסיה וארה"ב והרבה מאוד מדינות שותפות ליעד לחסל את דאע"ש." ושאר עניינים שאינם נוגעים לעניין המרכזי ששמו ביטחון ישראל.

מדיניות של הזיות
מדיניות של הזיות

רוסיה מחמשת את איראן בסוללות S400 ואת סוריה ב S300. לטילים הללו יש יכולת שליטה על חלק גדול מהמרחב האווירי של ישראל. יש להניח שנתניהו עסק בכך ויש להניח שראש ממשלת רוסיה סירב לעסוק בכך. כל השאר היו קשקושים על ניצחון טרמפ בהנחה שמדבדב עשוי להתרשם מכך שלנתניהו יש קו ישיר = דרך אדלסון ? לנשיא האמריקני. כל השאר סיפורי מעשיות לציבור.

על פי נתניהו : "שני הצדדים חוששים גם מהגורם השני שמוביל את האסלאם הקיצוני וזו איראן שחרטה על דגלה את השמדתה של ישראל וגם מקיימת טרור ב-360 מעלות בחמש יבשות." כמו כן :"אנו נחושים לעשות שני דברים: הראשון, למנוע מאיראן השגת נשק גרעיני והשני למנוע מאיראן, בכל מצב שיהיה בסוריה - עם הסדר ובלי הסדר, אנחנו נחושים למנוע מאיראן להתבסס צבאית בסוריה. בקרקע, באוויר או בים ואנחנו גם נחושים למנוע ממנה להביא להתבססות של מליציות שיעיות, שהיא מארגנת וכמובן לחימושו של ארגון חיזבאללה עם נשק מסוכן שמכוון נגדנו."

מדובר בהזיות. אין כוח בעולם שימנע מהציר רוסיה, איראן, סוריה, חיזבאללה ליצור את חגורת השיעה מטהרן עד דמשק וחצי הלבנון.