יישור שיניים חשוב לא רק לצרכים אסתטיים. ברוב המקרים הצורך הטיפולי הינו תפקודי שמקורו יכול להיות סגר לא תקין, בעיות בבקיעת המשנן, צפיפות שיניים, רווחים ביניהם, סטיית לסתות ועוד...מומחי מרפאת שיניים-פה ולסת במרכז הרפואי בני ציון ממליצים כאמור להגיע לבדיקה אורתודנטית ראשונית בגיל 7-8 שנים וליהנות מטיפול מקצועי בשיטות מגוונות וחדשניות

כלים
דר ראנה קאדרי, מרפאת שיניים-פה ולסת - מרכז רפואי בני ציון. צילום- עצמי
דר ראנה קאדרי, מרפאת שיניים-פה ולסת - מרכז רפואי בני ציון. צילום- עצמי

בדרך לחיוך יפה עוברים דרך המרכז הרפואי בני ציון. "טיפול יישור שיניים ניתן לבצע בכל גיל, אך ההמלצה להגיע לבדיקה ראשונית בגיל 7-8 " אומרת האורתודנטית האחראית על טיפולי יישור שיניים ולסתות במרכז הרפואי בני ציון, ד"ר ראנה קאדרי, ומסבירה כי, "אמנם מרבית טיפולי יישור השיניים מבוצעים בגילאים 12-14, שהינה התקופה של הגדילה המואצת של הגוף והלסתות כך שניתן להשפיע על גדילת הלסתות ובנוסף למקם את השיניים הקבועות במיקום ועמדה תקינים, אך קיימים לא מעט מצבים בהם יש צורך להתחיל טיפול אורתודנטי מוקדם ולפני שהתחלפו כל השיניים".

מצבים כמו: שיניים עליונות בולטות מדי המהווים גורם סיכון לטראומה ושבר שיניים, סגר אופקי מוגדל שיכול להיות קשור להרגלים כמו מציצת אצבע או דחיפת לשון, חותכות עליונות כלואות בלסת, סטיית לסת סיגרית, לסת תחתונה בולטת באופן שלא בהכרח מחייב טיפול כירורגי בעתיד ועוד. במצבים כאלה ואחרים יש חשיבות רבה לבצע אבחנה נכונה בעיתוי המתאים להתערבות טיפולית.

ד"ר קאדרי מדגישה כי, לרוב טיפול מוקדם מהווה שלב ראשון בטיפול דו-שלבי ששלב שני שלו מתבצע לאחר התחלפות המשנן.

במרפאת שיניים-פה ולסת במרכז הרפואי בני ציון בראשותו של מנהל המרפאה ד"ר דרור שמיר, כירורג פה ולסת, מציעים טיפולים אורתודנטים לכל הגילאים בשיטות חדשניות נראות ובלתי נראות כמו, יישור שיניים פנימי, קשתות שקופות של אינוויזליין, סמכים שקופים וטיפולים בעזרת שתלים אורתודנטים בנוסף להכנת מקרים לניתוחים אורתוכירוגים .

ד"ר ראנה קאדרי, מציינת כי, "מרפאת השיניים במרכז הרפואי בני ציון הינה מרפאה מקצועית עם רמת שירות גבוהה הכוללת צוות בכיר של מומחים בתחומים השונים של רפואת שיניים, שיננית וסייעות מוסמכות, דבר המאפשר בניית תכנית טיפול המתאימה ביותר למקרה באופן מקצועי ומקיף".