אחד הדברים המהותיים ביותר בעת שאתם עתידים לבצע מעבר של בית פרטי או משרד, הוא אריזת התכולה שלכם.

רבים אלו התוהים האם לארוז את התכולה שלהם לבד, או להסתייע בחברת ההובלות שתסייע במלאכת האריזה. רבים מעסיקים את עצמם בשאלה זו, ורבים יותר אלו שטרם יודעים לענות מה כדאי יותר. לכל פורמט של אריזה יש יתרונות וחסרונות, והנה הם לפניכם.

לארוז לבד? כל הסיבות מדוע כדאי

היתרון הגדול ביותר בעת שמדובר על אריזה עצמאית שלכם נעוץ בעובדה כי איש לא מכיר את החפצים שלכם יותר טוב מכם. כך, אתם יכולים למיין את החפצים שלכם לאופן האריזה שהכי נוח לכם, לסמן את הארגזים על פי האיזורים שאתם עתידים לפרוק בדירה החדשה שלכם ועד לקיפול הבגדים על פי הצורה שאתם אוהבים.

בנוסף, בעת שאתם אלו האחראים על האריזה של התכולה שלכם, יש לכם הזדמנות גם ליצור מיון מחמיר. המון פעמים במעמד מעבר הדירה והאריזה, לא מעטים אלו שנפרדים מלא מעט חפצים שאינם בשימוש וכך חוסכים כמויות גדולות של תכולה בהובלה. בעת שאתם מפקידים את המלאכה בידיהם של אורזים חיצוניים, אתם מעבירים גם את הדברים שאתם צריכים וגם את אלו שלא.

לארוז לבד? אולי זה לא כל כך כדאי

מעבר הדירה הינו צעד מרגש שאתם עושים בחייכם, אך אם יש משהו שמקשה עליכם והופך את המעבר לעבודה של ממש, הרי שהוא שלב אריזת החפצים שלכם. לא משנה אם מדובר על דירה קטנה או גדולה – אריזת החפצים לוקחת לא מעט זמן ודורשת מכם עבודה פיסית, חתימה על ימי חופש בעבודה ושינוי לוח הזמנים שלכם. בעת שתסתייעו בשירותי אריזה, הרי שאתם יכולים להמשיך בשיגרת חייכם ללא כל שינוי או אילוץ.

בנוסף, בעת שיש מישהו שעושה את כל זה עבורכם – למה שלא תהנו מזה? כיום חברות ההובלה הבינו את הצורך של אנשים בסיוע באריזה, כך שמדובר על שירות הניתן כמעט אוטומטית ומקל משמעותית את חייהם של אלו העתידים לעבור דירה או משרד. אם מדובר על שירות שיכול להקל עליכם משמעותית, למה שלא לעשות זאת?

הפיתרון: אריזה משותפת

אם כן, נדמה כי הדרך הטובה ביותר היא לארוז במשותף עם סיוע מצד חברת ההובלה. כך, אתם גם יכולים לשלוט באריזת החפצים, וגם לקבל סיוע חיוני שלא ישחוק אתכם ויטשטש את ההתרגשות לקראת מעבר הדירה. שיתוף פעולה עם חברת האריזה יבטיח לכם מעבר מהיר וקל. בשעה טובה!

המאמר באדיבות חברת מולטי הובלות חברת הובלות בירושלים והסביבה: http://הובלותבירושלים.org.il