במשך שש שנים רצופות, SAS ממוקמת באופן קבוע באחד משני המקומות הראשונים בדירוג של World’s Best Multinational Workplaces . זה מסביר מדוע החברה נהנית משיעורי תחלופת העובדים הנמוכים ביותר בתעשיית ההיי טק. במקום הראשון דורגה חברת Google ובמקום הרביעי חברת Dell EMC.

כלים
רונית לפידור בלו, מנכ"לית SAS ישראל
רונית לפידור בלו, מנכ"לית SAS ישראל

מסורת של 40 שנה הכוללת חדשנות, יצירתיות ואיזון בין העבודה לחיים הפרטיים שוב מציבה את SAS במקום השני בין מקומות העבודה הטובים בעולם. במשך שש שנים רצופות, SAS ממוקמת באופן קבוע באחד משני המקומות הראשונים בדירוג של World’s Best Multinational Workplaces . זה מסביר מדוע החברה נהנית משיעורי תחלופת העובדים הנמוכים ביותר בתעשיית ההיי טק.

מנכ"ל SAS ג'ים גודנייט אמר, "עובדים מעריכים את היתרונות הגדולים, אבל הם בעיקר נהנים להיות מסוגלים להתמודד עם הזדמנויות חדשות בתעשיית הטכנולוגיה המשתנה במהירות שלנו. אנשים מאושרים הופכים לשותפים טובים שנותנים את כל נשמתם כדי להפוך את הלקוחות שלנו לסיפור הצלחה".

במשך 40 שנה, SAS הגדירה מחדש את תרבות העבודה בכך שהיא מסייעת לעובדים לאזן בין האתגרים של קריירה וחיים אישיים. היתרונות הרבים שמצויים במטה של SAS בארה"ב כוללים בילויים חינם וחדר כושר, כמו גם מרכז בריאות, טיפול ראשוני עם בית מרקחת בשירות מלא. הורים עובדים נהנים גם מטיפול מסובסד בילדים, ארוחות, סדנאות הורות, יועצות הנקה, שירותי ניקוי יבש ועוד.

בשנה האחרונה, SAS דורגה ברף העליון של מקומות העבודה הטובים ביותר ב -12 מדינות: אוסטרליה, קנדה, גרמניה, יוון, הודו, אירלנד, איטליה, מקסיקו, פורטוגל, ספרד, שוויץ, וכמו תמיד - ארה"ב.

החברות המדורגות חייבות להיות בין הראשונות בדירוג של "מקום טוב לעבוד בו" בלפחות חמש מדינות ולהעסיק יותר מ -5,000 עובדים ברחבי עולם, כשלפחות 40 אחוזים מהעובדים חייבים לפעול מחוץ למדינת הבית של החברה.

רונית לפידור בלו, מנכ"לית SAS ישראל: " SAS הבינה כבר מזמן את הקשר בין עובדים מרוצים לעסק מצליח. דבר אחד בטוח, החברה חוסכת מיליוני דולרים בכל שנה על עלויות גיוס והכשרה הקשורות לתחלופת עובדים. זה גם אומר שלקוחות יידעו שהם יכולים לסמוך על יחסים יציבים וארוכי טווח עם עובדי SAS, שיבואו לידי ביטוי במומחיות, חדשנות ושירות."