לאור ההצלחה הגדולה של המחזור האחרון, ייפתח בקרוב ע"י מ.ט.י גליל מערבי קריות ביקב הלימודי הייחודי שבבעלותו מחזור נוסף של קורס תיאורטי ומעשי לייצור יין, בהנחיית והדרכת מיטב הייננים בארץ ובהובלתו של היינן ראשי של יקבי בנימינה יפתח פרץ, שיאפשר למשתתפים התנסות בתהליך יצור מקצועי של עולם היין, תוך למידה מקצועית וליווי מקצועי וצמוד ברמה הגבוהה ביותר

כלים

"במחזור השני של הקורס התיאורטי והמעשי לייצור יין, הגדלנו את כמות היין המיוצר בכ- 120% ביחס למחזור הראשון ואנו מתכוונים בשנה הבאה להכפיל שוב את כמות החביות המיוצרות ע"י תלמידי ובוגרי קורס יין של יקב מ.ט.י.", אמר השבוע מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון לקראת פתיחתו של מחזור נוסף של הקורס התאורטי והמעשי לייצור יין.

הנרי ביטון, הוסיף ואמר, "השנה המשתתפים ישובצו בשתי קבוצות ייצור, האחת ליין קברנה סובניון והשנייה ליין שיראז, כאשר שני היינות מיוצרים מענבי בוטיק איכותיים מכרמים בגליל העליון בגובה של 800 מ' מעל פני הים".

יקב מ.ט.י גליל מערבי קריות, מספק את כל החומרים, הכלים והאביזרים הדרושים להכנת היין וכולל את הציוד המקצועי הטוב מסוגו, בהם: פרס, ממעך, מפרדי, משנעות, מבקבקת ועוד. יקב מ.ט.י, מספק לייננים את כל החומרים והאביזרים הנדרשים החל מזני ענבים איכותיים וכלה בחביות או דמיג'אנים, חומרי מעבדה , בקבוקים , פקקי שעם ועוד. כל הציוד הנ"ל מאפשר יצור של יינות איכות במגוון של כמויות (חביות ודמיג'אנים).

הקורס, יכלול 30 מפגשים מרתקים וחווייתיים אשר יקנו את כל הכלים המקצועיים לייצור יין, שיווק וניהול נכון של יקב בוטיק הכוללים טעימות מודרכות של יינות מן הארץ והעולם, שיעורי מעבדה, סיורים בכרמים ויקבים והיכרות עם אנשי מפתח בתחום בשילוב יזמות ופיתוח תכנית עסקית, בהנחיית והדרכת מיטב הייננים בארץ ובהובלתו של היינן ראשי של יקבי בנימינה יפתח פרץ, בוגר לימודי גידול כרמים וייננות מטעם הפקולטה לחקלאות במילנו איטליה, שעבד ביקבים במחוזות לומברדיה שהתמחו ביצור יינות אדומים, לבנים, מבעבעים ויינות קינוח.

לפרטים נוספים והרשמה : 04-9814027 שלוחה 6 anat@matigalil.org.il

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים