עונה חדשה בערוץ לייפטיים לסדרת הדוקו הסוחפת על שלוש "נשים-אחיות", שהצליחו לברוח מכת פוליגמית קיצונית, וכעת מטרתן להציל נשים, גברים וילדים שמוחזקים בכתות, ולעזור להם להסתגל לחיים החדשים בחוץ

כלים
לברוח מפוליגמיה 2 בערוץ לייפטיים
לברוח מפוליגמיה 2 בערוץ לייפטיים

סדרה מרתקת על שלוש "אחיות" בשם ג'סיקה, אנדריאה ושאנל, שברחו מכת קיצונית בשם קינגסטון (הידועה גם בשם "המסדר"), כת אפופה סודיות שדוגלת בפוליגמיה וממוקמת בסולט לייק סיטי, יוטה. כת זו דורשת מהנשים הצעירות להתחתן עם בני משפחתן והן עוברות התעללויות על בסיס יומי. ה"אחיות" החליטו שהן לוקחות את הגורל בידיהן, ושהן יוצאות מהגיהינום בו הן חיות לדרך חדשה. הן נשבעו לעזור לאנשים במצב דומה, השואפים גם הם להשתחרר מכבלי הנישואים הפוליגמיים ולצאת לחיים חדשים.

ביחד עם צוות התוכנית הן מנסות להציל נשים, גברים וילדים אחרים הנמצאים במצוקה. רק ביוטה עצמה יש 40,000 אנשים שחיים תחת משטר האימה ושטיפת המוח של כתות. בכל פרק האחיות מנסות לשכנע אנשים חדשים הזקוקים לעזרתם, שגם הם יכולים לצאת מהמעגל.

שלושת הבנות גדלו, התחתנו, למדו והתפתחו. הן מהוות דוגמא חיה עבור אותם "מתלבטים" שניתן באמת לצאת ולהצליח בחיים מחוץ לכת. המשימה הזו לא פשוטה, לא קל שכנע אנשים שכל חייהם חיים תחת פחד, לקום ולעזוב.

בעונה זו נראה את ההשפעה המשמעותית שהייתה לאחיות בערעור המנהיגות של מנהיג המסדר ועל אביהן, דניאל קינגסטון. האחיות יחוו קשיים ואתגרים חדשים, כולל ניסיון להוציא את אחותן האמיתית ג'ניפר בת ה-18 מידי הכת ביוטה לפני שאביהן יגלה וינסה לעצור אותן. במהלך העונה יחשפו סיפורים נוספים מרגשים כגון ניסיון הברחה של בת הנביא וורן ג'פס על ידי אחותה, ופשיטה של ה-FBI על המתחם הסודי.

פרק 1 >> שבת, 6/11, 22:45 ג'סיקה וקולין נכנסות לטריטוריה לא מוכרת כשהאחיות ואנה ואריאל יוצרות איתן קשר ומבקשות לברוח מכת פוליגמית ידועה לשמצה בשם FLDS בקולורדו סיטי, שמובלת על ידי אדם בשם וורן ג'פס. זו חברה סגורה ואפופת סודיות וניסיון הבריחה עומד בסכנה כשאנשי הכת עולים על התכנית שלהן.

פרק 2 >> שבת, 13/11, 22:45 אחיה הצעיר של אמנדה, אסקל, רוצה לעזוב את הכת כי הוא מסרב לחיות בסגנון חיים פוליגמי. אמנדה נעזרת באחותה רייצ'ל כדי לעזור לאחיהן לשמור על פרופיל נמוך ולהימנע מלעורר חשד, אבל אז אימם עולה על התכנית, מתעמתת איתו ומתחננת שיישאר.

לברוח מפוליגמיה 2 / Escaping Polygamy

החל מ-6/11, ימי ראשון, ב-22:45 עונה חדשה, בערוץ לייפטיים