"כיום, בעידן הדיגיטלי- אינטרנטי ניתן להקים עסק "בלי עסק" פיזי ובלי עלויות קבועות", אמר השבוע מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון לקראת קורס יזמות בסחר אינטרנטי- eBay שיפתח ביום ג', ה- 15 בנובמבר בסניף מ.ט.י קריות לב המפרץ בקניון "סינמול"

למקסם את יכולת ההכנסה. המסחר האלקטרוני ברשת, מאפשר להקים ולהתחיל פעילות עסקית בעלויות מאוד נמוכות, כאשר פוטנציאל המכירות והלקוחות הוא בינלאומי על פני כל הגלובוס ולמכוונים לשוק המקומי- כל קצות הארץ. קורס זה מעניק את הכלים הנכונים להתחיל עסק מן הסוג הזה", אומר מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון.

יצוין כי, אלפים בישראל הפכו את eBay, הנחשב לאתר המכירות המצליח והפופולארי ביותר, למקור הפרנסה העיקרי או המשני שלהם, כאשר היכולת לנצל את הפלטפורמה האינטרנטית ולמקסם את יכולת ההכנסה רק הולכת וגדלה.

קורס יזמות בסחר אינטרנטי- eBay שיפתח בסניף מ.ט.י קריות לב המפרץ בקניון "סינמול", יתקיים בימי שלישי בערב בין השעות 17:00-20:30 ויכלול 10 מפגשים מעשיים שבועיים. את הקורס ינחה אלדד מרום, מאמן אישי ומאמן עסקי, שיקנה למשתתפים היכרות מעמיקה עם האתר ועם השינויים הרבים שבוצעו בו. בין התכנים שילמדו בקורס, נמנים גם: מושגי יסוד במסחר אלקטרוני באמצעות איביי, הקמת וניהול חנות אינטרנטית מקוונת, העלאת מוצר וניהול מכירה, ניהול נושא הכספים בPayPal ובנקים בישראל ועוד.