החברה הישראלית המייצרת פלטפורמות בינה עסקית לתאגידים בעולם הכריזה היום על שדרוג נוסף- BI Office המאפשר לארגונים עם SAP להפעיל תובנות עוצמתיות ולשפר תוצאות עסקיות. עומרי קוהל, שותף מייסד ומנכ"ל פירמיד אנליטיקס:"הלקוחות העסקיים שלנו יוכלו בקלות ובביטחון למזג את נתוני ה-SAP שלהם בפלטפורמת האנליטיקה העסקית המובילה שלנו.

כלים
עומרי קוהל, שותף מייסד ומנכ"ל פירמיד אנליטיקס. צילום: דניאל בר
עומרי קוהל, שותף מייסד ומנכ"ל פירמיד אנליטיקס. צילום: דניאל בר

,Pyramid Analytics פלטפורמת הדור הבא באנליטיקה עסקית עבור חברות ותאגידים, הכריזה היום על שדרוג נוסף ל-BI Office אשר מאפשר גישה יעילה ומנוהלת לכל מקורות הנתונים במערכת SAP, לרבות SAP HANA ו-SAP BW. מהיום יכולים הלקוחות לאחד את נתוני ה-SAP שלהם עם מקורות נתונים קריטיים אחרים בחברה במסגרת BI Office, ובכך יוכלו המנהלים והמשתמשים העסקיים כאחד לקבל החלטות יותר מושכלות ומבוססות נתונים.

"אלפי חברות מובילות בעולם מסתמכות על נתוני SAP לניהול העסק שלהן. מקורות נתונים אלה מייצגים מערך שלם הכולל דוחות משאבי אנוש, נתוני מערכת CRM וניהול מלאי אשר, בשילוב עם מקורות נתונים אחרים, מציגים סיפור רחב יותר התורם לתהליך קבלת החלטות משופר," אמר עומרי קוהל, שותף מייסד ומנכ"ל פירמיד אנליטיקס. "היות ופירמיד אנליטיקס משתמש במחבר מאושר ל-SAP, הלקוחות העסקיים שלנו יוכלו בקלות וביטחון למזג את נתוני ה-SAP שלהם בפלטפורמת האנליטיקה העסקית המובילה שלנו. את הכול יוכלו לעשות בסביבה בטוחה ומנוהלת תוך שמשתמשי הקצה יכולים להפגין חדשנות עם נתוני SAP בסביבת אנליטיקה בשירות עצמי."

BI Office מאפשרת לעסקים:

· לאצור מודלי נתונים במסגרת מנוהלת ומאובטחת: מסגרת הביטחון המבוססת של BI Office מאפשרת ל-IT לשפר זמינות נתוני SAP מאושרים למשתמשים העסקיים באופן מנוהל ומאובטח. הדבר יוצר שיטת עבודה משולבת מקצה לקצה אשר מבטיחה שכולם עובדים על המידע המעודכן ביותר, בלי לסכן את משילות ה-IT או את הבקרה הניהולית.

· מאפשר למשתמשים להתחבר לכל מקורות נתוני SAP בסביבת שירות עצמי: הודות לממשק האינטואיטיבי של ה-BI Office, בשילוב עם תוספת המחבר, משתמשים יכולים לגרום לכך שמודלי הנתונים שלהם ימזגו נתוני SAP אם נתונים שאינם SAP, ליצור דשבורדים ודוחות משלהם ואפילו לשלוט במועד הריענון של הנתונים – הכול ללא עזרת IT.

· גישה לדשבורדים בעלי אנליטיקה מאוחדת: BI Office משמשת כמרכז אנליטיקה ריכוזי בו יכולים המשתמשים לאחד ולנתח תוכן מ-SAP ומקורות אחרים, ליישם אינטראקציות אוניברסליות ולשנות את ההקשר במהלך העבודה.

· שיתוף תוכן והקשר מתוך מקורות נתוני SAP: BI Office מספקת פלטפורמה בה יכולים המשתמשים לשתף ולהשתמש בתוכן ובלוגיקה העסקית, וכן להמליץ על תוכן ודיונים אשר חושפים תובנות, יחסים ואינטראקציות חשובות.

"BI Office סיפקה לנו תובנות מדהימות בשילוב עם חיסכון מדיד בעלויות ובזמן, תוך שהיא מאפשרת גישה פשוטה לנתונים רלוונטיים וחשובים," אמרה ג'ו מקגורק, מנהלת BI בחברת Voith FRS. "אנו שמחים ש-BI Office מוסמכת לעבודה עם SAP. ככל שבסיס המשתמשים שלנו מתרחב, תוספת זו לפלטפורמת BI מאפשרת לנו להציע אופציה חלופית לגישה לנתוני ERP שלנו ובכך אנו זוכים לתובנה והבנה יוצאת דופן בעסקים שלנו."

"הצלחנו מאוד ביצירת ערך ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלנו הודות לטכנולוגיה של פירמיד אנליטיקס," אמר הרמן הבן, מייסד ומנכ"ל QUNIS. "BI Office מגדילה את הזמינות והערך של האנליטיקה העסקית לא רק למשתמש היחיד, אלא גם לארגון באופן כללי. החלטות מתקבלות מהר יותר ובפחות סיכון. וכעת, הודות למחבר SAP המאושר, ארגונים יוכלו להרחיב את היקף והשפעת האנליטיקה שלהם על ידי משיכת נתונים קריטיים מפלטפורמת ה-SAP שלהם אל תוך תהליך קבלת ההחלטות באופן מאובטח ופשוט ביותר. אנו נרגשים ליישם את הפלטפורמה מול הלקוחות שלנו ככל שהם מתקדמים במסע האנליטיקה שלהם."

אודות פירמיד אנליטיקס

פירמיד אנליטיקס היא מובילה עולמית המציעה פלטפורמת אנליטיקה עסקית המאפשרת ליחידים – ממשתמשים משפיעים ועד עובדי ידע ומקבלי החלטות – להפוך את הארגון שלהם לעסק מבוסס נתונים. כפלטפורמה מבוססת רשת המשלבת אנליטיקה בשירות עצמי עם משילות ריכוזית, BI Office מספקת יעילות הניתנת למדידה, מעודדת שיתוף פעולה אמיתי ומפשטת ניתוח מורכב. BI Office מספקת תכונות אנליטיקה מובילות עבור ארגונים – הן באתר או בענן. צוותי פירמיד אנליטיקס מבוססים במרכזים תפעוליים ברחבי העולם.