פתרונה של Cytegic שבראשה עומד כרמי גילון, משמש ממשלות וארגונים גדולים על מנת לייעל את פעילויות האבטחה היום יומיות, להעלות את המוכנות הארגונית למתקפות סייבר, וליישם גישה אסטרטגית יותר ופרואקטיבית בנוגע לאבטחת סייבר. שי זנדני, מנכ"ל וממייסדי Cytegic: "גרף המכירות שלנו עולה על גדותיו, ושוק ניהול סיכוני הסייבר עומד להתפוצץ."

כלים
כרמי גילון
כרמי גילון

חברת Cytegic קיבלה פטנט שפיתחה על מתודת ניהול סיכוני סייבר ע"י משרד הפטנטים והסמלים המסחריים האמריקני. האשור של פטנט זה שהינו מקיף במיוחד, לצד בקשת פטנט נוספת שאושרה ועוד בקשת פטנט של החברה המחכה לאישור, מראים את עומק והיקף החדשנות שעומדים מאחורי גישתה של Cytegic לאבטחת סייבר וניהול סיכונים. המשמעות היא שלחברה הישראלית ישנה בלעדיות על דרך ניהול קבלת החלטות בסיכוני סייבר בארגונים.

פטנט מספר 9,426,169 שכותרתו היא "מערכת ושיטת ניתוח מתקפות סייבר ותמיכה בקבלת החלטות" מכסה את כל היקף הארכיטקטורה ומערך התהליכים שמניע את פתרונות הניהול ואבטחת הסייבר של Cytegic. פתרונה של Cytegic משמש כיום ממשלות וארגונים כגון: בנקים, חברות ביטוח, תקשורת, ארגונים מסחריים ועוד, על מנת לייעל את פעילויות האבטחה היום יומיות, להעלות את המוכנות הארגונית למתקפות סייבר, וליישם גישה אסטרטגית יותר ופרואקטיבית בנוגע לאבטחת סייבר.

"אנו מספקים לקציני ומנהלי אבטחת מידע בכירים (CISO) שיטה לניטור וניהול סיכוני אבטחת סייבר המתאימים למציאות העכשווית. המערכת מאפשרת לכל שדרת הניהול בארגון, החל בדירקטוריון, דרך המנכ"ל, מנהל המידע בארגון, המשך במנהל אבטחת המידע וגמור באנליסט, לקבל על גבי מסך אחד המותאם לכל דרג את תמונת מצב אבטחת הסייבר בכל זמן נתון ולהשתמש בו באופן אינטראקטיבי הן לצורך בקרה, הן לצורה הנחיות לפעולה והן לצורך קבלת החלטות. מבחינת יעילות התפקוד המערכת של סייטיגיק מאפשרת לכל הנושאים באחריות להיות מרושתים על מערכת אחת", אמר שי זנדני, מנכ"ל ואחד ממייסדי Cytegic, והחתום על הפטנט במשותף עם ד"ר אלון קפלן, נשיא החברה. "מבחינה מעשית, עומק ורוחב היריעה של פטנט ראשון זה מהווה את השיטה, בעוד הפטנטים הנוספים המחכים לאישור מהווים את תת-הרכיבים של הפתרון שלנו."

הפטנטים הללו מקיפים את התהליכים הבסיסיים שמאפשרים לפתרונה של Cytegic לנטר באופן רציף את מערך בקרת האבטחה של כל ארגון, להשוות בין מצב הבקרה למודיעין לגבי איומים מבחוץ, לאמוד את עמדת ההגנה של הארגון, ולהתאים אותה בצורה מדויקת ביותר וברמת אוטומציה גבוהה ביותר לצרכים הקיימים. כמו כן הם מכסים את האופן בו Cytegic מחשבת וממחישה את מטריקס סיכוני הסייבר הקיימים.

פתרון ניהול סיכוני הסייבר של Cytegic מאפשרת ל-CISO's לנטר, למדוד ולנהל את משאבי אבטחת הסייבר של הארגון ביעילות. Cytegic מרכזת ומגבשת את כל האספקטים של ניהול סיכוני אבטחת הסייבר: פעולות, קבלת החלטות, ניטור ודיווח. היא מכילה שלושה מודולים אינטגרטיביים:

הערכת בשלות סייבר (CyMA), אשר מבצעת אוטומציה של איסוף, עיבוד וניתוח מידע בקרת האבטחה ומעריכה את רמת הבשלות של הארגון מבחינת אבטחת סייבר.

ניתוח מגמות דינמי (DyTA) היא פלטפורמת ניתוח מודיעין שמזהה איומי סייבר הקשורים לאזורים גאופוליטיים ומגזרי עסקים מסוימים, בהתבסס על מידע ממקורות פתוחים והזנות טכניות.

מערכת סייבר לתמיכה בקבלת החלטות (CDSS), קונסולה ריכוזית המוזנת ע"י ה-DyTA וה-CyMA. מציגה את מצב האבטחה של ארגון בזמן אמת, מודדת מוכנות לאיומים, ועושה סימולציות של תרחישים כדי לקבוע את הקצאת המשאבים האופטימלית בתרחישים השונים.

"גרף המכירות שלנו עולה על גדותיו, ושוק ניהול סיכוני הסייבר עומד להתפוצץ", המשיך זנדני. "פטנט זה מתקף את גישתנו והלקוחות שלנו מתקפים את העובדה שהיא עובדת."

על Cytegic

Cytegic פיתחה את פלטפורמת התמיכה המקיפה הראשונה בתעשייה, לתמיכה בקבלת החלטות וניהול סיכוני סייבר, אשר נבנתה במיוחד כדי לאפשר למובילי אבטחת מידע להעריך, לנהל ולתקשר את ההשפעה העסקית של סיכוני הסייבר לכל בעלי העניין. Cytegic מספקת עבור CISO's את היכולת לזהות, לתעדף ולהגיב לאיומי סייבר במבט אחד במסך אחד, בבהירות ועם יכולת פעולה חסרות תקדים. Cytegic שנוסדה ב-2012 ממומנת באופן פרטי, מרכז הפיתוח של החברה נמצא בתל אביב וכן ריכוז הפעילות העסקית באירופה וישראל ( חברת בת הרשומה בארה"ב מנהלת את הפעילות שם). יו"ר החברה הוא כרמי גילון, ראש השב"כ לשעבר.

למידע נוסף, אנא בקרו ב- www.cytegic.com