אמן כלי הקשה והמנצח חן צימבליסטה במופע סולו מתוך אלבומו ""Levitation אשר זכה בפרס IMA להקלטה אינסטרומנטלית יארח את דיג'י מש. המופע יתקיים ביום שישי, 23 בספטמבר בבית היוצר בתל אביב. המופע משלב מוסיקת פופ עם מוסיקה קלאסית בגישה עכשווית וינוגן ע"י השניים בשלל כלי ההקשה של צימבליסטה כולל מרימבה, ויברפון ומערכת לופר אלקטרונית לצד שני הפטיפונים של מש

כלים
די ג'יי מש
די ג'יי מש

צימבליסטה ינגן מוסיקת עולם בעיבודים מקוריים, חומרים אישיים ויצירות שהולחנו במיוחד עבורו ע"י מלחינים בינלאומיים בינהם לויטס (Levitas), האגרטי (Hagerty) וויזנברג (Wiesenberg) ביחד עם מיקסים של דיג'י מש אליהם יחבור צימבליסטה .

את המופע ילווה מיצג וידאו אמנותי אשר יצר המעצב, המאייר והאנימטור jewboy (ירון שין) במיוחד עבור המופע.

"מופע הסולו השני בסדרה הינו המשך המסע של ""Levitation אומר חן צימבליסטה מסע שהחל בהפקת האלבום והזכייה בפרס היוקרתי IMA , המשיך בחזרות באולפן וכעת מגיע לבמה זו הפעם השנייה עם דיג'י מש שאני מאוד מעריך. אני מאוד גאה באלבום הזה והרצון שלי הוא לראות את הקסם של האלבום מתרחש שוב על הבמה ונוגע בקהל בפעם השנייה"

אמן כלי ההקשה והמנצח הקלאסי חן צימבליסטה - בוגר האקדמיה למוסיקה בתל-אביב, זכה במלגות קרן תרבות אמריקה- ישראל והשתלם אצל טובי המורים בארץ ובעולם. צימבליסטה מופיע עםהתזמורות המובילות בארץ, להצלחה מיוחדת זוכות הסדרות המיוחדות שלו לנוער, בהן הוא מופיע עם אמנים פופולריים, להקות מחול והרכבים שונים. זכה בפרס הרדיו, בפרס פרנסואה שפירא ובפרס הצילינדר מ"אמנות לעם". בין המלחינים שהלחינו עבורו יצירות נמנים נועם שריף, מנחם ויזנברג, שלמה גרוניך, בנימין יוסופוב ווגנר טיסו (ברזיל). הופיע בפסטיבל ישראל, בביאנלה למוסיקהעכשווית, בפסטיבל "קול המוסיקה בגליל העליון", בפסטיבלי שלזוויג הולשטיין ולודוויגסבורג, בגרמניה, קנדי סנטר בוושינגטון, פסטיבל המערב-התיכון, ארה"ב ועוד. חן הקליט חמישה אלבומים: “Dessert Beat”; “Percussion”; “Marimba Spiritual”; “music for Marimba & Piano”; “Levitation”.

נעם בן זאב, כתב המוסיקה הקלאסית, גלריה הארץ (יוני 2014): "מי שראוי לתואר ״האחד והיחיד״ הוא חן צימבליסטה עצמו. במוזיקאי הזה מתגלמים כל מה שנגן מבצע חולם עליו: מקצועיות טכנית מהדרגה הגבוהה ביותר, ידע רב, מוזיקליות שצובעת את המוזיקה בצבעים מקוריים ומעניינים ומפתיעים, ואכן - חן אינסופי".

משך המופע: 75 דקות.

Levitation, יום שישי, 23 בספטמבר. פתיחת דלתות בשעה: 21:30. תחילת המופע: 22:00 בבית היוצר (האנגר 22, נמל תל אביב).

המקום נגיש לנכים.

מחיר כרטיס במכירה מוקדמת: 80 ₪ מחיר כרטיס ביום המופע: 95 ₪ .

מחיר לחיילים וסטודנטים – 49 ₪ (ההנחה דרך אתר בראבו בלבד).

לפרטים נוספים: 054-5225528