ביום חמישי, 28/7, ישודר ב-22:00 בבכורה טלווזיונית בערוץ לייפטיים את הסרט: שורשים של תקווה / Showing Roots. בשנת 1977 שודרה מיני סדרה בשם שורשים אשר טלטלה תודעתית כיוון שזו הייתה החשיפה הטלוויזיונית הראשונה של ההיסטוריה הטרגית של מי שהיו העבדים השחורים בארה"ב. דרך סיפורו של קונטה קינטה, אדם חופשי שנחטף מביתו בגמביה ע"י סוחרי עבדים, ודרך הסיפור של משפחתו, רבים מצאו עצמם מזדהים וכואבים את אשר קרה.

כלים
עלילת סרט הדרמה "שורשים של תקווה" (הפקה מקורית של ערוץ Lifetime) מתרחשת בעיירה דרומית בארה"ב בשנת 1977
עלילת סרט הדרמה "שורשים של תקווה" (הפקה מקורית של ערוץ Lifetime) מתרחשת בעיירה דרומית בארה"ב בשנת 1977

עלילת סרט הדרמה "שורשים של תקווה" (הפקה מקורית של ערוץ Lifetime) מתרחשת בעיירה דרומית בארה"ב בשנת 1977, כשברקע משודרת הסדרה המדוברת.

הגיבורות הן שתי נשים צעירות- שם האחת ויולט (מגולמת ע"י מגי גרייס מ'חטופה'), והשניה פרל (אוזו אדובה מ'כתום זה השחור החדש'), שמנהלות חברות אמיצה ולא צפויה באותה תקופה, שכן האחת מהן לבנה והשניה שחורה.

לאחר ששתיהן מפוטרות מעבודתן, ולאור החברות הקרובה (שמרימה הרבה גבות ברחבי העיירה), הן מחליטות לפתוח מספרה בבעלותן; מעשה שאפתני בפני עצמו, אבל זה לא הסוף - הן גם מצהירות שכוווולם מוזמנים להסתפר, ללא הבדלי גזע.

כמובן שהדבר לא מתקבל יפה בקרב הקהילה הלבנה והשמרנית בעיירה, אבל הן לא מוותרות ויוצאות יחד למסע ערכי שבסיסו חקירה עצמית, חתירה לשוויון ועצמאות, ולא פחות חשוב: חיפוש אחר התספורת המושלמת.

עם: אדם ברודי (מר וגברת סמית', The OC) בימוי: מייקל ווילסון ('המסע אל האושר'), 2016, ארה"ב.

בערוץ לייפטיים - אפיק 46 YES / ערוץ 32 הוט