בעקבות התערבותה של ח"כ יפעת שאשא-ביטון (כולנו): חיילים מהגליל העליון לא צריכים עוד לנסוע עד כרמיאל לרכוש תרופות – ומהיום, יוכלו לעשות זאת בחצור הגלילית, צפת וקריית שמונה. ח"כ שאשא-ביטון: "המצב הקודם לא התקבל על הדעת"

כלים
ח"כ יפעת שאשא-ביטון (כולנו)
ח"כ יפעת שאשא-ביטון (כולנו)

לאחרונה הגיעו ללשכתה של ח"כ יפעת שאשא-ביטון פניות מחיילים הטוענים כי לאחר ביקורם בסניף של 'ביקור רופא' בחצור הגלילית, הם נשלחים לרכוש את התרופות בכרמיאל, הרחוקה כשעה מחצור הגלילית.

בעקבות כך, פנתה ח"כ שאשא-ביטון למנכ"ל ביקור רופא, אמנון כהן, בבקשה להרחיב עבור החיילים את האפשרות לרכוש תרופות בסניף 'ביקור רופא' בחצור הגלילית, ובסניפי 'סופר פארם' בקריית שמונה ובצפת, הנמצאים במרחק סביר של עד 15 דקות נסיעה מסניף 'ביקור רופא' בחצור הגלילית.

המנכ"ל כהן נענה לבקשתה של ח"כ שאשא-ביטון, תושבת קריית שמונה, והורה לסניף 'ביקור רופא' בחצור הגלילית להיות הסניף הראשון ברשת בו יוכלו חיילים לרכוש תרופות. בהמשך, הורה המנכ"ל להרחיב את השירות לסניפי 'סופר פארם' בקריית שמונה ובצפת, כך שבמידה והתרופה חסרה בסניף 'ביקור רופא' בחצור הגלילית או כאשר הסניף סגור, יוכלו החיילים לרכוש את התרופות גם בסניפים אלה.

ח"כ שאשא-ביטון מסרה: "המצב הקודם לא התקבל על הדעת וכעת, מתן השירות בסניף בחצור הגלילית והאפשרות לפיה חיילים יוכלו לרכוש תרופות גם בסניפי 'סופר פארם' של צפת וקריית שמונה, מונעים את האבסורד לפיו נדרשו החיילים לנסוע עד כרמיאל על מנת לרכוש את התרופות הנדרשות. רווחתם ובריאותם של חיילנו חשובה לכולנו ועלינו לעשות הכל על מנת להנגיש עבורם שירות רפואי מהיר ויעיל, ובתקווה שלא יזדקקו לו".