ביוזמתו של מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות הנרי ביטון, הושק בימים אלה פרויקט חדש, "בנק הרעיונות של מ.ט.י", שמטרתו לחבר בין יזמים, שפיתחו מוצר, יזמו פיתוח טכנולוגי או רעיון למוצר, לבין חברות ומשקיעים, על מנת לפתח את הרעיון ולממשו, כאשר ב"בנק הרעיונות", יוצעו מגוון המצאות של יזמים בתחומים שונים. בעלי חברות ומשקיעים המעוניינים לבחון הזדמנויות להשקעה, מוזמנים לפנות למ.ט.י גליל מערבי קריות שיקשר בין היזמים למשקיעים

בשנים האחרונות, עולם היזמות מתפתח בצורה מהירה, כאשר מדי יום אנו מתבשרים על רעיונות חדשים ויזמויות בתחומים שונים, כאשר היזמים נתקלים בקושי להוציא לפועל את הרעיונות והיוזמות ויתרה מכך, מתקשים במציאת המשקיע או החברה שיהפכו את הרעיון שלהם למציאות. לדברי מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות, הנרי ביטון, "פרויקט בנק הרעיונות, יסייע לחבר בין יזמים למשקיעים ומ.ט.י גליל מערבי יסייע לפתח אותו לכדי מוצר".

ממ.ט.י גליל מערבי קריות, נמסר כי, "התהליך הוא מאד מובנה וברור- ראשית, מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות הנרי ביטון, ייפגש עם שני הצדדים - היזמים והמשקיעים ויבנה איתם בשיתוף עם מומחי מ.ט.י פרופיל העדפות, דרישות ויוגדרו ציפיות להמשך התהליך. בהמשך, כאשר תזוהה התאמה בין הצדדים בהתאם לפרופיל שגובש, מ.ט.י גליל מערבי קריות, יפגיש בין הצדדים לאחר קבלת הסכמתם לקיום המפגש".

מנכ"ל מ.ט.י גליל מערבי קריות הנרי ביטון, מדגיש עוד כי, "במשך כל התהליך, אנחנו נסייע לצדדים במגוון דרכים, כגון: יצירת מתווה להסכם שותפות,, ייעוץ, הידברות ועוד.. לאחר חתימת ההסכם בין הצדדים, אנו נלווה את הצדדים, במידת הצורך, כדי להבטיח שותפות אפקטיבית".