התאהבתם בממרח המרשמלו Marshmallow FLUFF מארה"ב? קבלו אותו בטעם חדש בארץ – תות! יבואנית המזון "מאכלי עולם" החלה לשווק את הממרח האהוב, בנוסף לטעם המרשמלו האורגינל, גם בטעם תות מענג

כלים
מוס מרשמלו תות וקוביות בראוניז שוקולד. צילום – יולה זובריצקי
מוס מרשמלו תות וקוביות בראוניז שוקולד. צילום – יולה זובריצקי

ממרח המרשמלו FLUFF הוא אחד הממרחים הפופולריים בארה"ב, אשר ייצורו החל כבר בראשית המאה ה-20. הוא נפוץ במיוחד בכריך ה"פלאפרנטר", המשלב ממרח מרשמלו וחמאת בוטנים, ואף הוצע להפכו לכריך הלאומי של מדינת מסצ'וסטס בארה"ב, שם הוא מיוצר.

הממרח החדש בטעם תות, כמו זה הלבן האורגינל, נפלא לאכילה כמו שהוא בכפית, ואפשר לשלבו במגוון קינוחים - למילוי וציפוי עוגות, להכנת מוס מרשמלו עם שמנת מתוקה, לשלבו בעוגות גבינה, כמילוי מפתיע בקפקייקס (מכניסים את הממרח לתוך הקפקייקס בעזרת שקית זילוף), להכנת עוגת מרשמלו ללא אפייה – בשילוב של שמנת מתוקה, ממרח מרשמלו וסוכריות מיני מרשמלו, כמילוי בין 2 ביסקוויטים להכנת עוגיות סנדביץ', לשדרוג משקאות מילקשייק ושוקו ועוד.

הממרח כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת ה-OU ארה"ב.

מחיר: 15-20 ₪.

להשיג ברשתות: טיב טעם, סטופ מרקט, AM-PM, ספייסס, לגעת באוכל, מעדניות וחנויות מתמחות בעזרי אפייה ברחבי הארץ.

"מאכלי עולם" מציעה מתכון לקינוח - מוס מרשמלו תות וקוביות בראוניז שוקולד - מאת: אתי בטיטו, מתכונאית ובלוגרית

לאוהבי המתוק והמרשמלו בפרט. קינוח אישי, כייפי וקל הכנה. קוביות בראוניז בתחתית כל כלי, קרם חמאת בוטנים ומוס מרשמלו מפנק העשוי משמנת מתוקה וממרח המרשמלו המוכר והטעים של fluff בטעם תות. מומלץ להגיש בכלי או כוס שקופה.

לבראוניז שוקולד

3 ביצים בגודל בינוני

140 גרם קמח

250 גרם שוקולד מריר

150 גרם חמאה חתוכה לקוביות

200 גרם סוכר לבן

1/2 כפית מלח

למוס מרשמלו:

5 חלבונים

2 מיכלים שמנת מתוקה להקצפה

3/4 כוס ממרח מרשמלו fluff בטעם תות

1/3 כוס סוכר

לקרם חמאת בוטנים:

40 גרם אבקת סכר

90 גרם חמאת בוטנים

25 גרם חמאה רכה

1 כפית תמצית ווניל

2 כפות שמנת מתוקה

אופן ההכנה:

הכנת הבראוניס: בסיר קטן ממיסים שוקולד וחמאה. טורפים את הביצים והסוכר ומוסיפים לשוקולד יחד עם המלח והקמח. מערבבים את כל המרכיבים יחד ומעבירים לתבנית מתאימה. אופים כחצי שעה בחום של 170 מעלות בודקים באמצעות קיסם שהעוגה מוכנה (הקיסם יוצא עם פירורים לחים( ומצננים בטמפרטורת החדר.

הכנת קרם חמאת בוטנים: בקערת המיקסר עם וו גיטרה מערבלים יחד את אבקת הסוכר, חמאת בוטנים, חמאה ותמצית וניל לתערובת אחידה. מוסיפים את השמנת המתוקה ומערבלים עד שהשמנת נטמעת לחלוטין ומתקבל קרם במרקם רך.

הכנת המוס: מקציפים את החלבונים והסוכר עד לקבלת קצף אחיד ויציב (תערובת א'). בקערה נפרדת (גודל בינוני) מקציפים את השמנת ומוספים את הטחינה בהדרגה. בסיום ההקצפה מפוררים את השערות או החלבה פנימה (תערובת ב').

מקפלים את תערובת א' לתוך תערובת ב' בתנועות קיפול עדינות.

הרכבת המנה: מניחים 4-6 קוביות בראוניז קטנות בתחתית כל כוס, מזלפים כף מקרם חמאת הבוטנים וממלאים בתערובת המוס. מכניסים לקירור 3-4 שעות. ניתן לקשט בפירורי בראוניז, פירות העונה, או שברי פיסטוקים.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים