עצמתה של קהילה: בית ספר תומר חגג את חג הביכורים במתכונת של יריד שבועות קהילתי. ביריד שבו השתתפו 800 איש נמכרו מאכלים שונים, לרבות פירות וירקות, אשר כל התמורה שהתקבלה עבורם, 7,600 ₪, מוקדשת ומיועדת לרווחת תלמידי בית הספר. אמה של אחת התלמידות: "כמו בשנה שעברה גם השנה היריד היה מרשים ומרגש. ניתן היה לחוש בו את האיכות ואת המצוינות של מערכת החינוך בבית שאן".

כלים
בית שאן: יריד שבועות קהילתי נערך בבית הספר תומר
בית שאן: יריד שבועות קהילתי נערך בבית הספר תומר

בסימן הכנסת אורחים ובחותם קהילתי מובהק ערך בית הספר תומר יריד שבועות קהילתי שמטרתו להזמין את "קהל" בית שאן לעלות לבית הספר ולהשתתף בחגיגת חג השבועות. את המעמד החגיגי והמרגש, שבו נכחו רבים מתושבי העיר, כיבדו בנוכחותם מפקחת בית הספר ומנהל מחלקת חינוך מנשה מוסאי.

היריד נפתח בטקס הביכורים של בית הספר. תלמידי כיתה א' קיבלו את ההורים הנרגשים והקהל הרב בשירים ובריקוד המאפיינים את חג הביכורים, הוא חג מתן תורה. הילדים העולים לכיתה א' הוזמנו לעלות לבמה ובורכו בברכת ברוכים הבאים לבית ספרנו "תומר". לאחר מכן הוזמנו לבמה כל הילדים שנולדו השנה.

היריד כלל מזון מגוון, פעילויות יצירה, פעילויות אתגריות, מעגל מתופפים, פינות יצירה, פינת ליטוף ועוד. כמו כן נמכרו בו מאכלים שונים, אשר כל התמורה שהתקבלה עבורם, 7,600 ש"ח מוקדשת ומיועדת לרווחת תלמידי בית הספר.

אמו של אחד התלמידים בבית הספר סיכמה את האירוע במלים חמות ומחמיאות לבית הספר ולמי שתרמו להצלחת היריד: "זה היה טקס מרשים ומרגש, שהיו שותפים לו כל הורי התלמידים, שתרמו לו מאכלי גבינה משובחים. כמו בשנה שעברה גם השנה היריד היה מרשים ומרגש. ניתן היה לחוש בו את האיכות ואת המצוינות של מערכת החינוך בבית שאן ובבית הספר תומר בפרט".

ביריד, שנערך באווירה נעימה, הודו רבים ממשתתפיו בסיומו כי הם כבר כיום ממתינים בקוצר רוח ליריד שייערך בשנה הבאה.