האישה, באמצעות ב"כ, עו"ד שרין סולן, עתרה לבית הדין הרבני האזורי בחיפה, על מנת לחייב את בעלה במתן גט וכן את סך הכתובה לנוכח בגידתו בה ואף הוסיפה לבקשתה, "אני דורשת כי הבעל ימלא את הבריכה המצויה בביתנו, כך שהילדים יוכלו ליהנות במהלך הקיץ ועד עזיבתם את הבית עם הבריכה, כי במשך כל השנים שאנחנו בבית, הבריכה הייתה מלאה... וכעת, על דעת עצמו הוא בחר לרוקן אותה, ללא הסכמתה וללא ידיעתה!"

עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן

גירושין לוהטים. דייני ביה"ד הרבני האזורי בחיפה וזה לא סוד ראו כבר כמעט הכל, או שחשבו שהם ראו או שמעו כבר הכל, אך גם הם הופתעו עם הגשת תביעה יוצאת דופן לגירושין שהגישה תושבת הצפון, באמצעות ב"כ עו"ד שרין סולן, מומחית לדיני משפחה וירושה, נגד בעלה, איש עסקים, שנטש את הקן המשפחתי לטובת צעירה העובדת באחת מהחברות שבבעלותו.

האישה טוענת בכתב התביעה באמצעות ב"כ עו"ד שרין סולן, "כי הורגלה ברמת החיים גבוהה ביותר, הכוללת בריכה פרטית, טיולי יוקרה ביאכטות, מסעדות גורמה ועוד" וכי, "בקשתה למילוי הבריכה, הינה בקשה מזערית בעבור הבעל האמיד, אשר לעניות דעתה - רוקן הבריכה מלכתחילה מתוך שיקולי נקם ולא מתוך שיקולים כלכליים".

בנוסף לתביעתה לגירושין, הגישה ב"כ עו"ד שרין סולן, בקשה להוצאת צו עשה לחיובו של הבעל, לנוכח השרב הכבד הצפוי למלא באופן מיידי את הבריכה בביתם. בימים הקרובים תינתן החלטת הדיינים בנושא.