בעקבות כך, פנה חבר המועצה, עילאי הרסגור הנדין, למנכ"לית העירייה ודרש לחשוף את התלונות שהגיעו למוקד. היום, בשאילתא שהגיש, הודו נציגי העירייה כי לא התקבלה אף פנייה למוקד בנושא השלט ואילו טענו כי הפניות הגיעו לחברה הכלכלית, אותה רוב התושבים לא מכירים.
כשאלת המשך דרש הרסגור הנדין להבין האם נראה לחברי המועצה הגיוני שעשרות אזרחים פנו לדוברות העירייה ולחברה הכלכלית שלה ואף לא תושב אחד פנה למוקד? ובעירייה המשיכו להתעקש על הטענה לפיה השלט צונזר בעקבות פניות רבות לחברה הכלכלית ואכן, אף פנייה למוקד.
בעקבות התשובה התמוהה צפויה הסאגה להימשך עוד כאשר תביעה משפטית ופנייה למבקר המדינה נבדקות.