המיזם המשותף של כוכבי ועמנואל, שהושק לפני חודשיים בשבוע האופנה בניו-יורק, קיבל את הזכויות לחיבור טכנולוגיית "האינטרנט של הדברים" למאות אירועי בידור בתחום המוסיקה, האופנה והספורט שנמצאים בבעלות הסוכנות של עמנואל.
בין האירועים שהחברה מחזיקה בבעלותה - תחרות מלכת היופי הבינלאומית ״מיס יוניברס״ שאת הזכויות עליה רכשה לפני כשנה מדונלד טראמפ.
גרטנר ציינו בדו״ח כי באמצעות טכנולוגית האנליטיקה של AGT, מספר הצופים והקוראים בתכנים של שבוע האופנה בניו יורק עלה השנה ב-3,000 אחוז לעומת האירוע שהתקיים שנה קודם.