מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא, הודיע השבוע על מינויה של ד"ר אלונה פז, כמנהלת החדשה של היחידה למחלות זיהומיות ומרפאת המטיילים בביה"ח. ד"ר אלונה פז, ששימשה למעלה מעשור כרופאה בכירה ביחידה, מחליפה את פרופ' ישראל פוטסמן שפרש לגמלאות

כלים
ד"ר אלונה פז
ד"ר אלונה פז

מינוי בכיר. "צוות ההנהלה ואני מברכים על מינויה של ד"ר פז לתפקיד מנהלת היחידה למחלות זיהומיות ומרפאת המטיילים. ד"ר פז עובדת בביה"ח שנים רבים ואני בטוח כי היכרותה את היחידה והמרפאה והניסיון העשיר שצברה לאורך השנים יתרמו להצלחתה כמנהלת", אמר השבוע מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון, ד"ר אמנון רופא, שהודה למנהל היחידה היוצא פרופ' ישראל פוטסמן על עבודתו ומסירותו רבת השנים לביה"ח ועל כך שהקים וניהל את מרפאת המטיילים בביה"ח משנת 1992, במסגרת היחידה למחלות זיהומיות.

ד"ר אלונה פז, תושבת כרם מהר"ל, אם ל-4 ילדים, מומחית לרפואת משפחה ומחלות זיהומיות, בעלת ותק של למעלה מ-20 שנה בתחום, עובדת כאמור למעלה מעשור במרכז הרפואי בני ציון ושימשה רופאה בכירה ביחידה למחלות זיהומיות ומרפאת המטיילים. ד"ר פז, סיימה את התמחותה ברפואת משפחה בטכניון, ואת התמחותה במחלות זיהומיות אצל פרופ' ישראל פוטסמן ביחידה למחלות זיהומיות במרכז הרפואי בני ציון. בעברה אף עבדה בחברת ביוטכנולוגיה "פרוטליקס" בכרמיאל, כמנהלת רפואית ואחראית על מחקרים קליניים בינלאומיים.

היחידה למחלות זיהומיות אחראית על מתן ייעוצים לכל מחלקות ביה"ח בתחום של מחלות זיהומיות ובתחום של מניעת זיהומים צולבים. היחידה עוסקת במתן יעוץ וחיסונים למטיילים היוצאים לארצות טרופיות, בהתאם להנחיות בינלאומיות ובנוסף, נותנת שרות יעוץ למטיילים החוזרים עם בעיה זיהומית.