הגרסיניה הוא פרי של צמח המזכיר דלעת שצומח בעיקר בדרום מזרח אסיה והודו והוא חלק מהתפריט וחלק מהתרופה המסורתית באזורים אלו. עד לפני 3 שנים לא ידעו במערב את סגולות הפרי אך הדבר השתנה בעקבות מחקרים שנעשו על ידי רופאים והתוצאות המדהימות שגרמו להרזיה משמעותית אצל המשתתפים לאחר 12 שבועות.

כלים
תוסף הרזיה, גרסיניה קמבוג'יה
תוסף הרזיה, גרסיניה קמבוג'יה

כיום כבר 3 שנים ברציפות שהגרסיניה קמבוג'יה הוא תוסף ההרזיה הפופולרי ביותר הן אצל דיאטנים והן אצל מפורסמים וסלבריטאים שכידוע חייבים לשמור על מראה רזה ובריא.

מה הופך את גרסיניה קמבוג'יה לתוסף הרזיה:

בגרסיניה יש חומרים המונעים הצטברות שומנים ופעילות המרה של סוכרים ופחמימות לחומצת שומן ולכולסטרול. בנוסף בגרסיניה קמבוג'יה יש חומצה בשם (HCA) הגורמת לירידה במשקל בכך שהיא מאיצה את חילוף החומרים בגוף וגורמת לשרפת שומנים ומונעת תאי שומן חדשים. החומצה הזאת גם יודעת לדכא תיאבון וחשק למתוקים, למי שזה החולשה שלו ובכך גורמת לירידה מבוקרת ומאוזנת במשקל. יש לדעת כי גרסיניה קמבוג'יה הוא כאמור פרי טבעי ללא תוספים כימיקלים ושימוש בתוספי תזונה טבעיים, תמיד יהיה עדיף על פני שימוש בתרופות שיכולות לגרום לתופעות לוואי ולא מתאימות לכול אחד.

מהם היתרונות של תוסף ההרזיה גרסיניה קמבוג'יה:

  1. המשך בשגרת החיים: שלא כמו תוספי הרזיה אחרים, לא צריך לשנות את אורח החיים הרגיל שלכם וזאת בזכות הסגולות של חומצת ה-HCA שפועלת באופן עצמאי וגורמת לירידה במשקל.
  2. מוצר טבעי: כאמור בתוסף התזונה גרסיניה קמבוג'יה יש רק חומרים טבעיים והוא עשוי למעשה מקליפת הפרי אשר עבר ייבוש ועיבוד לכדי אבקה או תמצית. יש לציין שלמרות זאת יכולים להיות אנשים חולים שיהיו רגישים לחומרים הפעילים של הפרי, ולכן אם יש לכם ספק או שאלה שנותרה פתוחה פנו לייעוץ מתאים ותמיד פעלו לפי הוראות יצרן.
  3. תחושת אנרגיה: עוד סגולה שיש לפרי הגרסיניה היא שהוא מוסיף אנרגיה לגוף ולא מדכא אנרגיה. תהיה לכם הרגשה רעננה וחיונית שתאפשר לכם חיים בריאים טובים ואנרגטיים יותר.

היכן אפשר לקנות את המוצר?

בעקבות ההצלחה של הגרסיניה קמבוג'יה צצים מדי פעם בשוק גם מוצרים לא הכי איכותיים. בדקו שהמקום שאתם קונים ממנו הוא מקום אמין וכזה שעוסק בתחום ההרזיה או המוצרים הטבעיים. אפשר תמיד לקנות את המוצר המקורי מארה"ב ויש בארץ חברות שמייבאות ומשווקות את הגרסיניה בצורת כמוסות ובאישור משרד הבריאות. יש להתייחס למינון של לקיחת הכמוסות לפי הוראות יצרן ולא להפריז בשימוש מעבר למה שמומלץ. לעוד מידע על גרסיניה קמבוג'יה בקרו כאן. בהצלחה.