השר לשעבר גדעון סער יעמוד בראשות ועדה ציבורית שתבחן את עתיד ענף הביטוח ב-2030, כך הוכרז הערב בכנס לשכת סוכני הביטוח באילת

כלים

הוועדה לעתיד ענף הביטוח 2030 תבחן את מערכות היחסים בענף, ואת אופן עבודת הסוכנים אל מול כלל הגורמים הרלוונטיים לעתיד ענף הביטוח 2030, תבחן את מערכות היחסים בענף, ואת אופן עבודת הסוכנים אל מול כלל הגורמים הרלוונטיים לעתיד ענף הביטוח. בניגוד לפירסומים קודמים הוועדה בראשות סער לא תעסוק כלל בקידום חקיקה. בשבועות הקרובים תחל הועדה הציבורית בזימון הדיונים שיהיו פתוחים לציבור.

"אני רוצה לברך את נשיא לשכת סוכני הביטוח על ההישג בהורדת הפרסומת של שוקה. יש כאן מימד עקרוני, האיזון בין חופש הביטוי וכבוד האדם הופר מאד לאחרונה במדינת ישראל. טוב שבית המשפט הזכיר שחופש הביטוי הוא לא חופש הביזוי. החלטתי לקבל את האתגר כי תפקידה של מנהיגות הוא להיערך לעתיד ולא רק לחיות את בעיות ההווה. העולם משתנה במהירות רבה וכך גם שוק ההון והביטוח. כל אחד צריך לדעת להמציא את עולמו מחדש. תפקידו של הסוכן חשוב בראייה רחבה - להביא לחברה יותר בטוחה ויותר בריאה. במקום שמתכוננים לעתיד הינו מקום חשוב עבורי ואני מבטיח שתעשה עבודה רצינית, מקצועית ושקופה". אמר סער הערב.

בשבועות הקרובים תחל הועדה הציבורית בזימון הדיונים שיהיו פתוחים לציבור.

"אני רוצה לברך את נשיא הלשכה על ההישג בהורדת הפרסומת של שוקה. יש כאן מימד עקרוני, האיזון בין חופש הביטוי וכבוד האדם הופר מאד במדינת ישראל. טוב שבית המשפט הזכיר שחופש הביטוי הוא לא חופש הביזוי. החלטתי לקבל את האתגר כי תפקידה של מנהיגות הוא להיערך לעתיד ולא רק לחיות את בעיות ההווה. העולם משתנה במהירות רבה וכך גם שוק ההון והביטוח. כל אחד צריך לדעת להמציא את עולמו מחדש. תפקידו של הסוכן חשוב בראייה רחבה - להביא לחברה יותר בטוחה ויותר בריאה" אמר סער הערב.