מחלקת החינוך בעיריית בית שאן תפעיל לראשונה את קייטנות פסח בשבוע שלפני חול המועד בגני הילדים בגילאי 6-3 (כולל יום שישי). ראש העיר רפאל בן שטרית: ''מערכת החינוך ברשות משקיעה רבות בחינוך בגנים, בבתי הספר, תוך התחשבות בצרכי הקהילה מזה ותוך יצירת מענה שיאפשר להורים להמשיך בשגרת החיים מזה".

כלים
ראש העיר רפאל בן שטרית עם רכזת הגנים בבית שאן צמרת פרי
ראש העיר רפאל בן שטרית עם רכזת הגנים בבית שאן צמרת פרי

בקרוב ייצאו תלמידי ישראל לחופשת הפסח כפי שקבע משרד החינוך. החופשה תימשך בין התאריכים: מיום רביעי 13.4 עד יום שבת 30.4. הלימודים יתחדשו ב-1.5.

עיריית בית שאן, באמצעות מחלקת החינוך ,יפעילו לראשונה את קייטנות פסח בשבוע שלפני חול המועד בין התאריכים 20.4-13.4 בגני הילדים בגילאי 6-3 (כולל יום שישי).

משרד החינוך קבע לוח חופשות, ובפועל רוב ההורים עובדים כמעט לאורך כל ימי החופשה. לכן, השנה מציעה העירייה להורים קייטנה שתפעל בתוך גני הילדים, עם צוות הסייעות ובנות שירות לתגבור. שעות הפעילות במהלך ימי הקייטנה יהיו שעות הגן הרגילות 7:45-16:00, כולל ארוחות בוקר וצהריים בעלות סמלית'.

ראש העיר רפאל בן שטרית אמר השבוע כי מערכת החינוך ברשות משקיעה רבות בחינוך בגנים, בבתי הספר, תוך התחשבות בצרכי הקהילה מזה ותוך יצירת מענה שיאפשר להורים להמשיך בשגרת החיים מזה. "הרווח של הקייטנה להורים הוא כפול: חיסכון כספי ופתרון מעשי מיטבי המייתר את הצורך להישארות מי מההורים בבית עם הילדים".

מנהל מחלקת החינוך מנשה מוסאי ציין עוד, כי קיום הקייטנות הוא ביטוי והמחשה מעשית לתפיסה החינוכית של ״אין כמו בבית״ ואפשרות למתן מענה לכלל האוכלוסייה. "החלטנו לתת מענה לקבוצת הורים שעובדים ולאפשר מסגרת חינוכית גם בימי החופשות. רעיון זה משדר להורים שאכן הרשות דואגת לצרכי הקהילה גם בתקופות החגים והחופש הגדול", ציין מוסאי.

יצוין, כי בית שאן היא אחת מהערים הבודדות שבהן יזמה הרשות קייטנה שמאפשרת להורים להמשיך לעבוד ולהתכונן לחג.

בברכה,

אבי אזולאי

דוברות והסברה עיריית בית שאן

טל': 04-6489470

נייד: 052-6775205

פקס: 04-6480616

www.bet-shean.org.il